he dames ik heb 2 okt mijn spiraal laten verwijderen daarna meteen 7 dagen ongi geweest. 28 dagen later weer ongesteld geraakt. Precies 7 dagen. Tot 4 nov ongesteld en daarna ovulatietesten gaan doen. Op 20 nov had ik een knaller wie de 21ste avond weg was, flink geklust de tijd eromheen Vandaag dag 33 dus 10 dpo, vanochtend een test gedaan om 07:05 omdat ik toch echt niet kon wachten Dit is mijn test, wat denken jullie????
Ik zie niets...maar 20 november een knaller is uiterlijk 22 november eisprong dus vandaag zou je ook pas 8 dpo kunnen zijn...
Ik ben in turen ook helemaal niet goed, ene moment denk ik ja, ander moment denk ik ik weet het niet. Dat is hierzo ook gewoon de spanning. Maar ik heb vorige maand getest toen was hij echt Omo wit, nu hoef ik hier niet echt te turen er staat echt iets
Echt?? Ohh ik hoop het zo, spannend nu wel hoor! Zou ik met een andere test dan kruidvat beter kunnen testen nu?
Nee, zou ik niet doen. Enige die misschien iets duidelijker zou zijn is de predictor maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Met zon licht streepje zou ik niet van test gaan switchen want dan kan je weleens onnodig teleurgesteld worden. Dit wordt echt wachten tot morgen. En over een uurtje nog eens een foto maken want ik vind de test op de foto nog niet helemaal goed bijgekleurd. Bij zo'n licht streepje kan je de test van kv beter kwartiertje laten liggen ipv 5 minuten.