Onsmakelijke vraag over de slijmprop..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Er zijn al meerdere topics geweest over dé slijmprop, maar heb toch nog even een (onsmakelijk, sorry!) vraagje. Afgelopen weekend naar het toilet geweest voor de grote boodschap en na het doorspoelen bleef er een groenig slijmerig iets achter ... Zo net ging ik weer naar het toilet en lag er een enorm stuk groen, bruinig weefsel in de toiletpot! :$ Ik dacht eerst dat het een beest was, maar na al mijn moed verzameld te hebben.. heb ik het met een stokje uit de wc gevist! Het ziet er uit al een naaktslak, echt heel vies en slijmerig, maar wel één substantie. Zou dit afkomstig zijn van mij (als in slijmprop) of is het vuiligheid wat in de wc naar boven komt? ;) En dat terwijl je me tot schoonmaak koningin kunt bekronen.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Tja...zou bijna zeggen maak er eens een foto van...hahaha. Het zou je slijmprop kunnen zijn.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat leed zal ik je besparen, hahaha! Maar een slijmprop kan toch niet groenig zijn?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nee....lijkt mij ook niet. Misschien is het verstandig om even je vk te bellen. Je hoort wel dat als het vruchtwater groen is, dat je kindje in het vruchtwater heeft gepoept. Ik weet niet of dit groene van de slijmprop daarmee verband houdt, maar ik zou echt even bellen om het zeker te weten.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

hihi, als je het zo leest klinkt het echt heerlijk :) haha. Maar ik las laatst ook al iemand die de slijmprop omschreef als een naaktslak...dus ja....Ik zou denk ik toch maar even de vk bellen voor de zekerheid

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    groen lijkt mij ook niet zo'n fijne kleur.
    Lijkt mij ook dat overleg met je vk of gyn nu misschien het beste is.

7. Alita

Alita Niet meer actief

is idd je slijmprop maar dat groene zou ik ook niet weten eignelijk!!

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik heb juist gehoord dat je slijmprop best groenig kan zijn. Dus het zou kunnen...
    Heb ook de omschrijving 'kwal' wel eens gehoord. Komt ook wel in de buurt van naaktslak toch? ;)

9. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Slijmprop kan zeker geel/groenig zijn ;) .... Blegh vies ding .. ik omschrijf t ook altijd als een kwal .. haha

Deel Deze Pagina