Willen werken en onregelmatig werkende man

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 24 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Enige waarvan ik echt weet dat je uren makkelijk in overleg kan ingedeeld worden is: bij de McDonalds! En zo slecht betaald dat ook niet. Mcdonalds heeft vaak een lage Imago maar is echt een goede werkgever en met veel mogelijkheden.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  2. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ben zoiets gewoon nog niet tegengekomen. Mijn man zijn rooster kun je gewoon doortellen. Hij werkt 6 dagen (2 ochtend, 2 middag en 2 nachtdiensten) en is er dan 4 vrij. Zijn week omvat dus eigenlijk 10 dagen i.p.v. 7. Dat is wat het zo lastig maakt.

    Hier in de regio zie je momenteel vooral veel vraag in de techniek, het onderwijs en de zorg. Ik ben zelf toeristisch opgeleid. Ik denk dat ik een lange adem moet hebben, maar het is gelukkig ook geen moeten. Er komt heus wel weer eens iets op mijn pad, maar ik zal geduld moeten hebben en goed moeten blijven rondkijken.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  3. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Ik lees nu dat je toerisme gedaan hebt. Zou je geen bijscholing willen volgen?
    Ik ben nu op zoek naar iemand die juist onder schooltijd werkt, maar dan wel met een pedagogische achtergrond en die zijn hier onmogelijk te vinden, heel jammer.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  4. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Zal ik je vertellen dat ik daar werd afgewezen. Over gekwalificeerd zeiden ze o_O Ik denk zelf dat het mijn leeftijd was. Er werken vooral heel veel jongeren. Die zijn natuurlijk een stuk goedkoper.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  5. jade2011

    jade2011 Actief lid

    9 mrt 2013
    205
    305
    63
    Mijn man werkt onregelmatig. Flexibele kinderopvang vond ik heel bewerkelijk en duur. Ik heb dus de dagen dat ik werk kinderopvang genomen. Dus soms is mn man thuis terwijl de kids naar de opvang zijn. Toch was dit voor ons de makkelijkste en goedkoopste oplossing!
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  6. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat opperde mijn man ook, om een opleiding te gaan volgen en zo wat breder te kunnen gaan zoeken. Ik zie bv ook wel veel functies voorbij komen voor de HR afdeling. Lijkt me ook ontzettend leuk!
    In welke regio zoek jij iemand?
     
  7. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Ik zoek mensen in oost Noord-Brabant/Gelderland. Voor meer info kun je me PB'en :)
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  8. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik krijg het gevoel dat we die kant ook op moeten. Ik moet denk ik nog wennen aan het idee dat ze dan in mijn ogen onnodig op de opvang zitten. Maar het zou het hele solliciteren wel een stuk makkelijker maken.
     
    jade2011 vindt dit leuk.
  9. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik woon zelf in West Brabant. Dat is helaas wel erg ver, tenzij het vanuit huis ook te doen is :)
     
    Maslov vindt dit leuk.
  10. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn man werkt ook ook ploegen maar dan de 3 ploegen.
    Het geluk dat hier flex opvang geen probleem is.

    Ik mocht ook mijn werktijden aanpassen dus de oudste zit ongeveer 21 uur per maand in de opvang incl de lunch. Dat wilden wij perse.
    Mijn reistijd naar werk is een uur. Mijn rooster:
    In de ochtend hoef ik pas om 0 9o.30u te beginnen
    In de middag begin ik om 07.30u of zoveel eerder als dat ik wakker ben
    In de nacht begin ik om 07.50u.

    In de ochtend werk ik wel door tot 18.00u maar dan eet ik ook gelijk op werk en verwerk de mail tijdens het eten.

    Hopelijk vind jij ook een flexibele werkgever!!!
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  11. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113
    In de zorg zoeken ze vollop mensen en hier hebben wij organisatie breed in de wijkverpleging een module dat je zelf open diensten kan invullen.
    Dus elke wijk/groep zet zn diensten erin. Staat genoeg open alle diensten.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  12. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik zou in de zorg kijken, bijvoorbeeld op een dagbesteding groep. Tijden zijn dan van 9 tot half 4 op veel instellingen. Zou je alleen in de middag wat opvang nodig hebben voor de kids.
     
    Maslov en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  13. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Nee, het is helaas wel echt op locatie. Het gaat om dagbesteding, verzorging en begeleiding (in een schoolsetting).
    Ik hoop dat je snel iets passends vind. Maar ik denk dat je in de richting van onderwijs/zorg meer kans maakt op werk dat binnen schooltijd valt. Dus misschien is het wel de moeite waard om je te laten bij/omscholen.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  14. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.778
    640
    113
    Vrouw
    Callcenter werk ideaal te combineren met schoolgaande kids. Ik doe het ook en werk 3 dagen van 9 tot 1 en 2 dagen van 9 tot 5 uur en deze 2 dagen gaat mijn dochter naar de bso. Ze heeft 52 weken contract en betaal 314 euro per maand en krijg 291 vergoedt van de belastingdienst. Maar dit is natuurlijk afhankelijk van het gezamenlijke inkomen (de vergoeding).
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  15. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.778
    640
    113
    Vrouw
    Correctie: 3 dagen van 9 tot 2 uur ipv 1 uur.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  16. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    Welke omgeving zoek je werk?
     
  17. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier ook onregelmatig werk. Ik neem wel bso af, maa wij hebben een ruilsysteem. Online vraag je wen ruildag aan op de dag waarop je moet werken. Zijn er plekken vrij dan springt de ruiling meteen in je systeem, is er geen plek vrij dan kom je op een wachtlijst. In het zeldzame geval dat ik niet kan ruilen heb ik een keer een middag voor mezelf. Ook lekker.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  18. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier exact tzelfde rooster. Toevallig ook raffinaderij zeker?
     
  19. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    O das raar. ik kreeg er juist een baan aangeboden hihi maar heb m afgewezen en ik ken genoeg 30-40tigers, vooral mamas, die er werken.
     
    Lief of Stoer vindt dit leuk.
  20. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    West Brabant, tussen Roosendaal en Breda globaal. Richting Moerdijk kan ook en alles wat er tussen ligt ;)
     

Deel Deze Pagina