Willen weten wat het word

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leeuw, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik kon toen niet wachten totdat ik de 20weken echo kreeg. Ik ben blij dat ik het weet, heb alle kleertjes erop aangepast, vooral nadat we een 3d/4d echo gehad hadden en het bewijs overduidelijk was :)

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gelukkig willen wij het allebei NIET weten.
    anders had m'n ventje toch echt pech gehad, haha.
    lijkt mij een leuke verassing om te wachten tot het er ook echt uit is.

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Wij willen het eigenlijk wel weten al duurt het nog erg lang! Maar ik heb ook begrepen dat het nog altijd van 15% kan afwijken! Het is niet veel maar stel dat ze zeggen dat het een meisje wordt!? Allemaal jurkjes kopen enzo en dan wordt het toch een jongetje!! Nou dan zit je er maar weer mee!? JA ik weet het verder ook niet maar het lijkt me wel erg leuk om het te weten!

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe daar was ik ook bang voor..bij ons hadden ze het met 17 weken al gezegd...aangezien ik hier las dat het in NL pas na 20 weken ofzo wordt gezegd en dan ook pas echt duidelijk is was ik wel bang dat ze het mis zou hebben. Maar de tweede keer, andere vrouw, zeiden ze weer dat het een meisje was hihi dus..ik vertrouw er wel op :)

5. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ja idd, dan wordt het ook wel wat vertrouwlijker! Dan hebben je ieder geval 2 die het zeggen haha!! :)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij ons is het aftellen tot we de 20 weken echo krijgen..... We hebben het er wel tien keer per dag over...haha.
    We hebben al een jongensnaam en meisjesnaam zijn we het redelijk over eens dus stellen elkaar nu steeds de vraag:
    'Wordt het een *****(vul jongensnaam in) of wordt het een ****(vul meisjesnaam in.

Mijn man denkt een meisje, maar dat is omdat iedereen denkt (of tenminste veel) dat het een jongen wordt. Ik denk dat het een knulletje wordt....
    Zwijmel zwijmel...toch heeft het ook nog wel wat om niet te weten wat het is en romantisch te fantaseren.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb begrepen dat het 1% is waarbij het verkeerd wordt gezien. Zelf wil ik na de 20 weken echo nog een pretecho laten maken. En bij beide het geslacht laten bepalen. Als er twee keer hetzelfde uit komt, zal het toch wel kloppen denk ik dan.

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ja ik zei net ook als het 2x gezegt wordt zouden het ook echt wel goed hebben!! Ik heb het ook nog nooit gehoord hoor! Dat ze het mis hadden!! Het is ook leuk om te weten natuurlijk!!

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ook wij weten wat het is en moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om te weten wat we krijgen!
    Je hoeft maar 1 naam te bedenken,je kan geriht kleertjes kopen enz....
    Ik vind het leuk om het te weten

Deel Deze Pagina