Ik zie 'm ook. Op mijn eerste Predictor toen was het streepje nog veel lichter (ik zelf zag 'm niet en iemand anders wel ), volgende ochtend weer een gedaan en toen was ie al een stuk duidelijker.
Wat een lieve reacties allemaal! Ik voel me toch geroepen om ook even te reageren Het is dat mn man zo standvastig is om het mij ook te laten zien, maar ik moet er echt heel goed mijn best voor doen. Daarbij heb ik over de tijd van 4 dagen 3 testen gedaan (de foto was de laatste test) en het werd, maar mijn idee, niet duidelijker... Nog even 2 dagen afwachten op mijn NOD en dan eventueel nog een keer testen. We zullen even geduld moeten hebben en het is wat het is... Lieve groetjes
1 CB en 2 Predictor... Geen foto van, want ik zag toch niks Wilde met de testen alleen mn man duidelijk maken dat er niks was Maar ik wil mn hoofd ook niet gek maken, dus gewoon afwachten..
nog niet getest, gisteren was NOD, als morgen nog niks is wordt er getest als we iets weten laten we ons direct horen
Waarom niet gewoon vandaag testen dan als NOD gister was? Ik snap niet hoe jullie dat kunnen volhouden hihi.
Als je tussen hoop en twijfel leeft moet je rationeel blijven denken en dan kan je wachten zodra we iets weten laten we direct merken
Negatieve test, vandaag 2 NOD. Even afwachten tot de menstruatie begint en op naar een volgende ronde! Super lief dat jullie zo meegeleefd hebben! Liefs
Ja, afgezien van het feit dat ik die voel (ben er echt een dag goed ziek van) hebben we ook de ovulatietesten nog... Dus daar is geen twijfel over mogelijk