Ik vind het heel lief hoor, maar ik ken mn lichaam zelf best goed en heb dit hele riedeltje al meerdere keren doorlopen, dus overanalyseren heeft voor mij niet zoveel zin (of heb ik gewoon geen behoefte aan).. Vanaf het begin heb ik niks gezien en nu blijkt dat dat ook heel duidelijk klopt. Een vrouw voelt, kent en begrijpt haar eigen lichaam het beste en daar vertrouw ik op. Dus op naar een volgende ronde, in de toekomst komt er heus nog een keer positief nieuws voor ons en dat zullen we zeker delen. Liefs
Ah jammer dit! Ik was serieus wel overtuigd van een positieve test... hopelijk horen we snel wat van jullie! Succes.
Lieve allemaal, Zoals beloofd. Als we positief nieuws hebben delen we dat... We zijn in verwachting!! Bedankt voor jullie medeleven, in oktober verwachten we ons 2e wondertje, 3 jaar nadat ons leven voor de 1e keer veranderde Heel veel liefs
Oh, wat leuk, je bent de eerste man die ik tegenkom hier op het forum Gefeliciteerd aan beide met de zwangerschap!
Gefeliciteerd! Wat geweldig om toch posifief te testen! Dit keer had de man het dus beter aangevoeld dan de vrouw zelf Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe!
Haha nee hoor, vorige ronde had hij het echt echt verkeerd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, Zoals ik al zei. En die was raak!