Ik ben nu 27 weken zwanger van onze tweede, we zijn er bij toeval achter gekomen dat het een jongen is. We wilde het eerst niet weten maar toen we de 20 weken echo kregen lag meneer weidbeens en zagen we het zelf meteen. Nu kunnen we er erg om lachen en het is ook wel praktisch. We hebben op dit moment nog geen naam voor hem... Wie wil ons helpen. Ik hou zelf van korte namen zoals Tim en Finn. Mijn man vindt beide namen niks en heeft Thomas als favoriet... Op zich vind ik Thomas wel leuk maar het is dus voor mij nog niet definitief. We hebben al een dochter Fleur. Heef iemand nog ideeën....
Fleur en Thomas klinkt leuk! Luca Lucas Luc/ Luuk Tom/ Thom Wout Melvin Vigo Tigo Seth Ravi Stijn Sebas Just Quin Quint Job Nils Noud Toby Tobias Gijs
Bedankt voor al jullie reacties! Pff ik vind het echt moeilijk deze keer... Micah vind ik ook een super leuke naam, ik zal nog eens met mijn man overleggen...
Mijn neefje en nichtje heten Thom en Fleur. Thom dus. Thomas vind ik ook heel mooi Maar Thom en Fleur klinkt wel lekker bij elkaar vind ik..
Je zou ook Thomas als officiele naam kunnen doen en dan als roepnaam Thom. Maar ook mooi bij Fleur zijn Tygo, Timo, Tim
Ja het is hiervoor al eens genoemd, maar ik zou ook THomas als officiele naam doen en dan roepnaam Tom of Thom. Dan heeft je man toch Thomas en jij je korte naam? XP Of anders: Jesse Max Lex Ron Rowin Daan Luuk/ Luc etc... Niet veel nieuws van mij dus XP