Maar..... Ook al zijn ze zo duidelijk als dit... Toch zitten we in ronde 8. Ik heb sinds de laatste 3 mnd ook ineens een cyclus van 25/26 dagen ipv 28. De eisprong is echter wel steeds op dag 13/14/15 rond die tijd... Een korte Luteale fase dus... Iemand daar ervaring mee?
Hier hetzelfde. En helaas inmiddels (en weer, want voor de eerste duurde 't ook ruim anderhalf jaar) 17 rondes verder. Ook een vrij korte lf, vergelijkbaar met jou. Ik word opgevolgd in 't ziekenhuis en zij zeggen dat dat geen kwaad kan. Boven de 10 dagen is gewoon goed
De testen geven alleen aan dat je een LH-piek hebt, die de eisprong moet opwekken. Het streepje zegt niks over de eisprong zelf, de eicelkwaliteit of de kans van slagen. Het is niet zo dat je bij een duidelijk streepje een grotere kans van slagen hebt, het zegt alleen dat de LH-piek door de test gevonden is. Je luteale fase hoort tussen de 10 en 18 dagen te zijn. Alles wat daarbinnen valt, is prima!
Waardeloos he! Ik heb met deze twee kids ook een heel traject achter de rug. Nummer 1 duurde jaren. Ook in gent geweest. Pas na behandeling bij een osteopaat mocht het eindelijk zo zijn. Nummer 2 kwam als geluk.. Maar wel ook na behandeling bij de osteo. Dat is dus nu maar weer ingeplanned.
Dat gebeurt echt meestal wel. Borstvoeding geven en PCOS en bepaalde medicatie of supplementen uitgezonderd. Je zou met behulp van temperatuur meten meer te weten komen komen.
Heb ik wel aan gedacht. Maar mijn nachten zijn nooit gelijk qua slaap door de kids. Dus of het echt waarde heeft dan vraag ik me af.
Ja enorm balen. Wel merkte ik dat voor mn gevoel voorheen ik best vroeg een eisprong had. Nu dus maar gewoon verder vooraf gezellige momenten gedaan.