Met ovulatietesten deze maand mijn lh-piek niet gevonden. Gelukkig wel getemperatuurd (voor het eerst). Mijn temperatuur loopt sinds zondag goed op. Vorige week maandag had ik opeens een vreemde daling ertussen. Hierdoor zet FF een gestippeld kruis op woensdag. Maar als ik die score op ‘discarded’ zet, verplaatst het kruis naar zaterdag. Wanneer denken jullie dat mijn ei is gesprongen?
Heb nu mijn temperatuur van zaterdag op 36.7 ipv 36.8 gezet, dan verplaatst het kruis naar zaterdag. Denk dat dat inderdaad dan klopt
Mag ik misschien ook vragen of iemand naar mijn kaartje wil kijken.. volgens de ovulatietesten heb ik waarschijnlijk morgen mijn piek en donderdag eisprong maar ik vind mijn tempkaartje zo vreemd
Ik zie veel open bolletjes. Temp je wel rectaal en elle dag op dezelfde tijd?? En hoe weet je dat morgen jouw lh piek is en donderdag je ei? Stel dat idd morgen de ovulatietest knalt, dan kan jouw eidsrong ook vrijdag nog komen.
Dankjewel voor je reactie, wat betekenen die open bolletjes dan? Ik temp altijd zelfde tijd gelijk na het wakker worden in bed en rectaal. Nou ik had het gevoel dat vandaag mijn ovutest positief zou zijn en dat is dus ook zo.. vanmiddag getest.