ontbijt

Discussie in 'Voeding' gestart door MissSol, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    hoihoi,
    Ik vroeg me af wat jullie baby's als ontbijt krijgen. Ik heb hier een mannetje die smorgens altijd slecht eet. Allerlei soorten pap geprobeerd, maar hij eet overal slecht van. Soms is ie al vroeg wakker smorgens en dan drinkt ie zo'n 150cc melk om nog even verder te slapen. Hij eet tussen de middag altijd al 1.5 a 2 sneeen brood en ik denk dat ik smorgens ook maar ga proberen om een boterham erin te krijgen en hopelijk een klein flesje erbij.
    Ik was benieuwd wat andere baby's eten.

2. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter (9,5 maand) krijgt om ongeveer 7 uur een papfles en gaat dan weer slapen tot 9 uur en dan krijgt ze een boterhammetje. Maar dit is de enige boterham op een dag, meer boterhammen wil ze niet... Maar als jouw kindje brood lekker vindt is dat toch een goed ontbijt!

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Misschien zit ze vol na het ontbijt. Een papfles is toch een volledig ontbijt?

Ik geef zelf ook een papfles, dan rond 9 uur 2 stuks fruit en dan weer brood met de lunch rond half 12.

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik zou wel eerst de melk geven. Daarna een boterham aanbieden. Melk is nu belangrijker dan brood.

5. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Hier krijgt ze om 8 uur melk en dan rond half 10 eet ze zelf een boterham.
    Om 12 uur een stuk fruit en dan wil ze af en toe 's middags nog een boterhammetje.

6. sjak

sjak Niet meer actief

Die van mij is tot een maand geleden een volledige broodweigeraar geweest... Dus als ik een boterhammetje eet doet ze mee, maar eigenlijk is het niet haar favoriete eten.

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een papfles

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier krijgt ze rond 7 uur bv en dan rond 8 uur, half 9 een boterham. Eigenlijk ontbijt ze met me mee. Het gaat er altijd goed in, maar hier een meisje dat dol is op brood.

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier krijgt hij soms pap en soms een boterham met een flesje. Lust jouw kindje geen pap maar een wel goed brood (zoals je schrijft) lijkt t me een goed idee om inderdaad sochtends ook een boterham met gewone. Melk te geven....

Deel Deze Pagina