Het is inderdaad duidelijk dat je in de war bent, dus probeer het gewoon los te laten en wat duidelijkheid te krijgen. Wanneer jullie voor een kindje gaan is aan jullie, ook als je geen ''winter'' kindje wilt. Hierzo persoonlijk maakt het ons niet uit wanneer het komt, want wat als je maar een paar maandjes probeert en in die tijd gebeurt het niet... Probeer het los te laten en met je cyclus wacht gewoon af tot het einde van je verwachte cyclus geen nut om eerder testen te doen.
hoi ik lees je verhalen en ik weet precies weer hoe ik me toen voelde. wij waren ook gelijk zwanger.. maar na 6 weken een miskraam... en ik was er zo meebezig, dat ik er zelf gek van werd... we moesten toen op controle bij de gynaecoloog komen om te kijken als het helemaal schoon was van binnen en toen zei ze ooo ik zie een dubbele eisprong....dus hebben we een maand gewacht,want ik vond een tweeling krijgen toch wel een eng idee.. maar die maand duurde wel een jaar.. en toen we het na die maand weer probeerde was ik gelijk zwanger en nu 3jr later is mijn dochtertje alweer 3jr en 1 maand... maar de hele zwanger schap vond ik heel eng, heb er niet echt van genoten...steeds bang voor miskraam. en ik merk dat ik nu erg last krijg van nog "rouw"verwerking van mijn miskraam... dus doe kalm aan.. en blijf rustig en bij de 1 duurd het langer dan de andere en sommigen moeten een medisch circuit in... het is niet zo vanzelf sprekend allemaal. gr wilma