Willen julie me even helpen? 17dec geklust 18dec geklust 19dec NIET 20dec geklust + een knaller van een ovutest! T donkerder dan C 21dec geklust + een knaller van een ovutest! T donkerder dan C 22dec NIET + ovutest twee gelijke lijnen 23dec negatieve ovutest Klussen we voor alle zekerheid nog door? Of is het voldoende zo? Tempen doe ik niet dus daar kan ik niet op verder gaan. dank je wel
Ik weet het niet zeker, maar zeggen ze niet dat je ei na een positieve test 24 tot 48 uur erna springt? Dus misschien toch nog even door klussen na de positieve test En baadt het niet...dan schaadt het niet
ja indd het springt binnen de 24 tot 36u na een positieve ovutest. maar aangezien ik er meerdere heb ben ik niet echt zeker maar indd het kan nooit kwaad.
Maakt het niet handig als je 2 positieve testen hebt he? Ik ging vorig weekend als eerst testen, en ging van donker (maar niet zo donker als teststreep) naar licht, en ineens weer naar donker (weer niet zo donker als teststreep) en nu weer naar licht... Ik dacht er op deze manier meer duidelijkheid in te krijgen, maar het is er zeker niet duidelijker op geworden haha
hehe nee indd zo zeker niet. tis de eerste keer dat ik dit heb met ovutesten, anders is het altijd 1 dag positief en de dag erna direct negatief. maar nu had ik den die twee dagen die knallers en de derde dag 2 gelijke strepen dus ook nog positief.
das waar mijn man weet trouwens niet dat ik mijn eisprong heb of had. ik mag dat van hem niet meer zeggen omdat er dan een druk op ligt. dus hij denkt gewoon dat ik lekker veel zin heb
tis misschien de moment ni maar heb nog 2u vrij voor de gasten er zijn en ben al helemaal klaar dus Willen jullie even naar mijn ovutestjes kijken. Ik had op 20 en 21 dec mega knaltesten, Tstreep donkerder dan Cstreep. En sinds de 22ste blijven ze met gelijke streepjes of toch zo goed als gelijk. Moeten ze nu normaal ni minder worden? Ik heb nog blijven testen omdat ik steekjes blijf voelen. 19 en 20 dec heb ik heeeeeeeel veel vruchtbaar slijm gehad met roze erdoor.
welk merk ovulatie testen heb jij ? want ik vind ze allemaal wel dicht bij het postieve aan ziiten . met welke urine doe jij de test en doe je het elke dag om de zelfde tijd ?
dit zijn de ovutesten van wondfo, zelfde als sensitest. ik test 2 soms 3 (I know ) keer per dag op dezelfde tijdstippen. En nooit met ochtendurine. normaal worden ze na mijn piek terug duidelijk negatief. nu blijven ze zo donker.
Die groene van sensitest zijn de extra gevoelige testen dus daar zal altijd wel een streepje op te zien zijn. Had ik ook toen ik de groene testen gebruikte. Wist toen niet dat deze extra gevoelig waren dus zorgde bij mij voor verwarring...
hey Naatje leuk je hier te zien ja het zijn die gevoelige maar die van gisteren waren echt bijna niet te zien. terwijl die van de 25ste nog positief was. maargoed we wachten gewoon af