Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie! Eind van dit jaar zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en nu zijn we iets aan het bedenken om te doen om dat te vieren. Geen groot feest (dat hebben we 5 jaar terug al gedaan) maar misschien een weekendje weg met een gezellige groep mensen. We zijn dan wel met 20 man en dan vind je niet zomaar een huis die voldoet aan de juiste voorwaarden.. Zo moeten er minimaal 4 2-persoons kamers zijn enz. Misschien dat jullie tips hebben, of misschien zelfs hele andere ideeen. Alles is welkom. We zullen wel moeten gaan boeken binnenkort, anders gaat het nooit lukken..... Ik hoor jullie graag, gr Angelique
Ik woon in noord-holland, maar eigenlijk alles in Nederland is welkom! Niet verder, want dat is niet te doen voor een weekend!
Mijn ouders wonen ook in Noord-Holland en zij hebben eens een bus gehuurd. Visite een kaart gestuurd dat ze zo en zo laat daar en daar moesten staan. Alle visite in de (versierde) bus gestopt en naar de BiesBos(schrijf ik het goed) gereden. Daar alle visite op een mooie oude boot gezet, met een bar en waar je binnen en op het dek kon zitten (i.v.m. het weer dat je nooit van tevoren weet). Daar op de boot hebben we al varende gelunched en gedronken. Op de terugweg gestopt bij een restaurant waar we hebben gegeten. Daarna alle visite weer op de plak afgezet waar ze waren opgestapt.
Mijn ouders zijn dit jaar ook 30 jaar getrouwd, maar ze hebben ons uitgenodigd om weer gezellig samen op vakantie te gaan! Toen ze 25 jaar getrouwd waren zijn we met z'n allen (5 personen) naar Kos in Griekenland geweest. Nu willen ze met ons naar Center Parcs omdat we dan 2 kleine kindjes hebben. Wij hoeven ze dus niet te verassen met een uitje, maar we gaan ze weer lekker verwennen met allemaal mooie kado's! Succes met het vinden van een goed idee!