Zo denk ik er ook over, al heb ik het dit jaar financieel niet echt makkelijk. Hier de buurman en buurman kaarten gekocht. Ben blij dat ik het kan doen.
Net ook gekocht, 1 setje van de fotokaarten. Ik koop omdat ik het anders sneu vind voor het kind. Mijn dochter mag straks zelf kiezen of ze wil lopen ja of nee, met alles wat met goede doelen te maken heeft. Als ze wilt geen probleem, als ze niet wil dan lekker niet.
Ik heb net de pleisters, zegels en blond kaarten gekocht.... Ze stonden met z'n drieën en ik heb vandaag een goede bui
Ach ik vind het altijd wel leuk om wat te kopen als ze aan de deur komen. Zo te lezen ga ik ook voor de pleisters, hadden ze voorgaande jaren ook wel dat soort dingen? Ik ging eigenlijk altijd alleen voor de postzegels, maar ze liggen er van vorig jaar nog onaangeraakt dus dit jaar wil ik wel wat anders.
Mijn buurjongen kwam aan de deur vanmiddag Ik heb de buurman&buurman kaarten gekocht en 1 velletje zegels! Vind het ook wel duur, maar ach.... Ik denk altijd aan vroeger dat ik ze zelf moest verkopen! Hoe leuk is het als je er flink wat verkoopt aan buren/bekenden etc.... Ik gun het mn buurjongen wel en een paar kaarten in huis is altijd leuk!
Ja die van Blond Amsterdam!! Ik vind ze geweldig! Wij doen het elk jaar heb ze van 1 kindje aan de deur gekocht en ik koop ze van onze twee meiden ook. Dus in totaal 3 stuks.
doe er elk jaar aan mee. is eigenlijk het enige goede doel wat ik nog steun. 1 setje zegels en de pleisters
als ze aan de deur komen koop ik wat. maar het is niet zeker dat ze komen hier. word regelmatig overgeslagen want veel buren doen niet open bij dit soort acties, sint maarten etc. terwijl ik het juist leuk vind als ze komen.
Ik dacht net dat ze kwamen. Hoor ik gerammel aan de brievenbus. Dacht...huh..wat zijn die nu aan het doen? Loopt onze kat nieuwschierig de hal in. 'Kijk!! Daar loopt een kat! Kijk, een kat!! Kom ik zie een kat lopen!' Waren kleine meisjes aan het gluren door de brievenbus voordat ze de krant erdoor gooiden hahaha Kat helemaal schuilen...ze zien mij help!
Ik heb de buurman en buurmankaarten met zegels gekocht en een extra gift. Ik koop ze altijd. Trouwens zo duur zijn ze niet eens... je hebt nu 6 kaarten en zegels voor 8,75 een gemiddelde leuke kaart kost al minstens 2 euro en 42ct voor de zegel.