Hier komen ze nooit aan de deur of ik ben niet thuis als ze komen.... Benieuwd of ik ze dit jaar zie...
Ik heb de blondkaarten gekocht van mijn buurjongetje. Maar het is dat hij er staat en geen vreemd kind anders had ik ze niet gekocht. Ze staan onderhand elke week wel met iets aan de deur.
Ja, ik heb ook gekocht! Heb de Buurman & Buurman kaarten gekocht met 1 velletje zegels (1 pakketje) Echt zo leuk! Ik was al bang dat ze dit jaar misschien niet zouden komen (vorig jaar deden onze buurkinderen het nog). Hij heeft alleen geen zegeltje achter gelaten voor op de deur dus die ga ik wel vragen aan de volgende die langskomt.. hihi.
Hier zijn ze nog niet geweest, maar als ze nog komen , koop ik zeker wat. Ik denk de pleisters (vorig jaar hadden we die van buurman en buurman gekocht, vond mijn zoon erg leuk) en een setje kaarten.
Ik heb 2 setjes kaarten gekocht. Ik vond het vroeger juist leuk om te lopen met kinderpostzegels! samen met vriendinnetjes langs de deuren Als mensen niks kochten vond ik dat heel jammer want je doet er als kind toch je best voor. Daarom koop ik wel ieder jaar iets van ze en je steunt ook nog een goed doel.
Ik heb een setje ansichtkaarten en de pleisters gekocht. Alleen heen zegeltje gekregen, dus ben benieuwd of er nog meer kinderen komen
Ik koop nooit postzegels. Als ik iets moet versturen gaat dat via mail/whatsapp e.d. Kinderpostzegels zal ik dus niet kopen, want dan koop ik iets dat ik nooit zal gebruiken.
Nee ik koop ook geen kinderpostzegels. Ik vond het vroeger als kind zijnde ook helemaal niet leuk om langs de deuren te gaan voor 'heitje voor een karweitje', kinderpostzegels, scouting sponsoren, sponsorloop sportvereniging etc. Ik vind het jammer dat kinderen dat tegenwoordig nog 'moeten' van school of vereniging uit. Het zou vrijblijvend moeten zijn, vooral omdat de meeste mensen de broekriem flink aan moeten trekken en geen budget hebben voor dat soort dingen.
Ja bij buurmeisje de pleisters besteld.4'75 was het eigelijk niet van plan. Ze keek zo lief. vooruit dan maar.
Normaal koop ik ze altijd, maar ik vind bijna een euro per postzegel wel erg overdreven! Ik sla nu dus over, tenzij het om een buurmeisje of neefje/nichtje gaat.
Na bij 3 kinderen aan de deur niets gekocht te hebben, heb ik bij de 4e maar postzegels gekocht. Werd er gek van! Heb ooit kaarten gekocht waar ik niets mee deed, dus daarom maar postzegels gekocht. Maar ze zijn wel aan de prijs zeg!
Zoon kwam vanmiddag thuis met een bijna volgeschreven envelop. Schijnbaar toen toch een hoop mensen mee met de actie, heel leuk. Zelf heb ik het voordeelpakket kerstkaarten gekocht omdat ik fan ben van blond. Leuk om familie in ieder geval een mooie kaart te geven. En een doosje pleisters, ik vond ze zo leuk!
Ik koop ieder jaar bij het eerste kind wat aan de deur komt iets. Zag dat ze dit jaar dus leuke pleisters hadden, heb die besteld. Gelijk een zegel op de deur dat ik al meedoe en dat is altijd voldoende om te zorgen dat er niemand meer komt.
Ik heb postzegels gekocht maar moest wat snel stond al met de jas aan. Heb niet eens goed gekeken wat ze kosten en hoeveel zegela je dan hebt?
Ik heb de blond kaarten gekocht, vind ze erg leuk. De pleisters en de buurman buurman kaarten ook trouwens. Tuurlijk is het duur, maar het gaat er toch om dat je het goede doel steunt en tegenlijk er wat leuks aan over houdt.
Ik heb de voordelen kerstkaarten gekocht.. Was zo'n pittig jochie.. Maar ja, van de week al de grote club actie. Ben benieuwd wat er nog meer komt! Och, ben tegenwoordig van de goede doelen, heb onlangs zelf 1150 euro voor spieren voor spieren opgehaald dmv de dam tot damloop te lopen kreeg ik veel donaties!