ik heb de 4 blondkaarten gekocht a 4,75, ik vond dat ze dit keer wel leuke dingen verkochten. Ik koop het omdat ik het goed vind dat kinderen zich inzetten voor een goed doel. Ik moet ook flink de broekriem aantrekken maar voor kinderpostzegels, nierstichting en het ronald mac donald huis maak ik een uitzondering.
De kinderkaarten van Buurman & Buurman met een velletje postzegels (al gebruik ik die bijna nooit en heb ik ze nog van twee jaar liggen (leve greetz). Maar ja, tegen die lieve meissies (en dorpsgenootjes) die half zenuwachtig aan de deur staan om te vragen om wat te verkopen kan ik echt geen nee zeggen.
Ik vond er nooit zoveel aan, dus nooit wat besteld, maar nu zag ik vanmiddag op FB van een oud klasgenootje haar zoon wat er in het pakket zit. Die apenpleisters en die buurman & buurman kaarten vind ik wel wat. dus ik wacht wel tot ze aan de deur komen
Zou best bereid zijn wat te kopen, maar eigenlijk nog nooit kids aan de deur gehad (ook zelden thuis overdag, heeft er vast mee te maken). Deze week toevallig wel overdag binnen, ben benieuwd of er een kind onze flat weet te vinden! Ben ook weer niet zo dat ik t online ga opzoeken.
De pleisters gekocht en dl stond helemaal hyper naast me buurman en buurman te roepen (een fan) dus ook voor dat setje gezwicht...