Ik gooide mijn bh's altijd in de wasmachine maar daar worden de voorgevormde niet echt mooier van.. nu wil ik ze met de hand gaan wassen maar waarmee doen jullie dat??
Ik doe ze in een wasnetje in de wasmachine op het programma handwas. Mijn bh's blijven netjes in vorm
Hier gaan ze in de gewone was mee, er zijn wasbollen voor bh's, ik heb alleen maar voor gevormd. Die dingen kun je gewoon bij de Hunkemöller, blokker en kruidvat krijgen. BH-wasbal roze
Hier ook in een netje in de wasmachine en na de was hang ik ze aan het rek. Nooit problemen met de voor gevormde cups. .
Ik mik ze gewoon bij de rest in de wasmachine. Meteen erna goed uithangen (weer in vorm duwen.. ) en eigenlijk nooit problemen.
Ik gooi ze ook gewoon in de wasmachine bij de rest. Nooit problemen mee gehad. Maar ik heb dan ook best mini tietjes met mijn 80B. Ook geen joekels van bh's dus.
Neem ze altijd mee onder de douche, oftewel een emmer dan...Klein beetje wasmiddel, nachtje laten weken, uitspoelen en ophangen maar. Die van mij komen ook niet mooi uit de wasmachine, dus dan maar ff op de hand.
Altijd gewoon in de wasmachine en zelfs in de droger (schaam, schaam). Nooit problemen met m'n bh's gehad.
Ik neem ze mee onder de douche. Soms met handwasmiddel/biotex, maar soms ook met shampoo even wassen en dan uitspoelen en opdrogen. Dat is dan tussendoor, de rest van de keren toch mee in de wasmachine.,
hahah nou ik denk dat ik hem dan ook maar lekker makkelijk gewoon in de wasmachine gooi.. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. Deze cups voelen gewoon zo stevig aan.. en ik ben bang dat ze misschien slaper worden in de wasmachine.. en ze zijn best groot .. 80E..
In de wasmachine op delicaat programma en soms zelfs met de gewone was mee. Komen er altijd netjes uit