Wilt u koffie?

Discussie in 'De lounge' gestart door aurora5, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    altijd! en de laatste keer was er veel werk dus heb ik ook getrakteerd op een kroketje, hij haalde zijn beleg van het brood en deed de kroket ertussen, dat vind ik gewoon leuk. :D

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Vrijdag waren hier 2 mannen voor de gasleiding, ik vind het ook niet zo prettig als ik alleen ben met mijn zoontje, maar wegens gaslek moest het.
    Wil ze dan ook het liefst zsm weg, maar na een uur vroeg ik toch maar 'bakkie' ??? Haha
    Wel in de gang gegeven waar ze nog bezig waren en toen ze klaar waren met het werk gingen ze gelijk weg :D

3. Eigenlijk nooit, tenzij ik het echt een sympathiek figuur vind. Hier komen altijd alleen maar van die chagrijnen. Misschien komt dat wel omdat ze nergens koffie krijgen :p

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja ik bied altijd wat aan. En als ik het niet snel genoeg doe, dan vraagt mijn zoontje het, haha.

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja altijd, zelfs de meterstandopnemer.
    Hij was zo blij haha.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Altijd, ongeacht wat voor een klus het is, en als het rond etenstijd is dan bied ik ze ook wat te eten en melk aan.

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Korte klusjes niet, maar als het langer als een uur duurt wel.

Toen het zo warm was en pakketbezorger stond hier met een knalrode kop voor de deur, heb ik wel gevraagd of hij nog genoeg drinken had. Hij was zeer dankbaar dat ik zijn waterfles even wilde vullen.

8. lydian

lydian Niet meer actief

Wat attent van je, leuk!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lang niet altijd. De controle van de ketel ofzo duurt maar zo kort, dan vraag ik het niet. Als ze langer bezig zijn wel. Maar vind het altijd een beetje lullig omdat we alleen oploskoffie in huis hebben en daar doe je vaak mensen geen plezier mee, haha.

10. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Altijd, ook al is het voor vijf minuten.

11. Soit

Soit Niet meer actief

Ik vraag idd altijd of ze zin in koffie hebben.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ja hier bieden we altijd wat aan. Ik vind het niet altijd nodig. Maar mijn man is zo opgevoed "als je goed bent voor een ander, dan word je ook 'beloont' ". Het moet natuurlijk wel gemeent zijn. Dit hoeft niet in waarde van geld oid, maar een opbouwende vriendschap/kennis of vriendendienst oid. Zo hebben wij hier weken werklui gehad voor 't huis naast ons. Deze werd opgeknapt. Mn man heeft al die tijd koffie aangeboden en/of broodjes. Nu hadden ze veel spullen over en komen ze bij ons een overkapping maken in de tuin, omdat mn man zo gastvrij is geweest. Iets wat we al wilden en nu krijgen we het zomaar :D

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja meestal wel. Heb ook weleens bestraters binnen gevraagd, het was zo koud en nat buiten en zij maar werken in dat weer! Konden ze even opwarmen.

14. GIO2009

GIO2009 Actief lid

29 jan 2013
    110
    0
    0
    Ja bied het altijd aan maar meestal hebben ze bij de vorige klant al gehad;)

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Altijd. Mijn vader is wel eens op plekken geweest waar hij niets kreeg tel hij een keuken moest plaatsen en soms niet in 1 dag klaar was. Die had dus standaard en koffiezetapparaat bij voor bij dat soort lui!

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ligt er aan hoe lang ze werk hebben, die kerel die de ketel controleerd niet want dies toch zo weer weg hahaha

17. Soit

Soit Niet meer actief

Of ze koffie willen. Suf :):D

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

alleen bij lange klussen en met warm weer waterijsjes

19. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Altijd, en ze kunnen er ook een lekker koekje bij krijgen (vieze koekjes heb ik namelijk nooit in huis :))

Heb die gastvrijheid van huis uit meegekregen.En zelfs als er iemand een lange klus heeft (bijv een hele dag) bak ik zelfs een eitje voor ze.

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vind het niet meer als normaal om koffie aan te bieden.

Deel Deze Pagina