Hallo dames, Ik zit te twijfelen om wimper extensions of een wimper permanent te nemen en ik vroeg me af op iemand hier ervaring mee heeft.... Groetjes, Wendy
Ik heb eens een keer de extensions gehad, maar die vielen de dag erna alweer vanaf. Na 4x terug gaan ben ik er maar mee gestopt. Wat ik er ook een nadeel van vond is dat ik geen lijntje meer boven mijn ogen kon maken omdat door de olie wat in de eyeliner zit de extensions loslaten.
hahahaa, wat een problemen Wimper permanent, ik wist niet eens dat het bestond. Krijg je dan krullen in je wimpers?
Ik ook niet hoor. Ik had wel al gehoord van de extensions en gister dus van dat permanenten. Ik heb zelf redelijke wimpers alleen staan ze recht naar voren....
Heb ik, en dat werkt een beetje. En omdat ik dat al zo mooi vind ben ik dus op zoek naar nog iets beters en dat ook langer zijn werk doet.
haha wie weet werkt het xD ik heb ook lange wimpers, maar ik doe voor dat ik mascara op doe me wimpers krullen en als me mascara opgedroogt is ook weer. bij mij blijft het dan toch wel vrij gekrult zeg maar
als ik tijd genoeg heb dan richt ik de fohn altijd even op de wimperkrultang. Niet te lang want dan gaat het ijzer pijn doen aan je oogleden. Verder heb ik geen ervaring met permanent of extensions in mijn wimpers. Wel gebruik ik, als ik een feestje heb, gewoon plakwimpers. Als je daar handigheid in hebt zitten ze er zo op.Hema heeft fijne.
Hier geen ervaring, maar ook wimperkrultang inderdaad. Met de tang na opbrengen van mascara zou ik niet doen trouwens. Veel kans dat je wimpers sneller afbreken...
met goeie mascara niet nee en ik doe geen dikke klodders erop Ook geen last van, je moet ook niet super hard erin knijpen he beetje op en neer en je wimper is gekrult haha. oh en ik doe trouwen nooit hellemaal tegen me ooglid aan, dan krijg je pas een rare krul in je wimper dat is niet mooi.