Ik zou zelf verwijderen echt afraden en dit bij iemand doen die er verstand van heeft en de middelen voor heeft. Mijn vriendin had bijna geen wimpers meer over.
Als je het dan toch zelf wil doen zou ik je aanraden om een make up remover op oliebasis te nemen. Zoals bijvoorbeeld een waterproof make up remover. Door de olie komen ze los. Flink het watteschijfje nat maken en dan een paar tellen op je dichte oog houden en dan met zachte beweging naar beneden wrijven. Dit zul je heel vaak moeten herhalen om alles goed los te krijgen. Succes!
Hoi. Ik ben zelf wimperstyliste. Ik raad je aan om het zelf te verwijderen of een gel hiervoor te bestellen.. Mocht beide niet mogelijk zijn dan kun je babyolie gebruiken.. wel de tijd nemen tot t allemaal zelf los komt, dus geen druk op zetten anders neem je je eigen wimpers mee, die zijn heel kwetsbaar
Ze zijn inmiddels verwijderd door een ervaren iemand dus dit topic mag gesloten worden @Beheer. Bedankt jullie reacties.
Beste woez, Je topic zal een maand na de laatste reactie automatisch gesloten worden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl