Het is tegenwoordig echt vrij snel. Als ze het voor de middag hebben (dus 12 uur) overgemaakt, dan heb je aan het einde van de dag meestal je geld al.
Als je het in het weekend overmaakt gaat er een weekend overheen.. Zit soms ook wel eens te grommen hahaha dan maakt manlief geld over voor naar de spaar en dan duurt het een paar dagen voor het erop staat.
het is gister overgemaakt vroeg in de middag en staat er nog niet op normaal was het vaak iets van 2 dagen toch?
dat dacht ik al dacht dat het nu mischien sneller ging maar kan ik over een paar dagen mooi gaan shoppen voor het nieuwe huis
Gisterenmiddag heeft iemand van haar ING rekening geld overgemaakt naar mijn Rabobankrekening, maar dat stond er vanmorgen om een uur of half 9 al op.
Dat is inderdaad apart. Met spoed moet het er altijd dezelfde dag aankomen. Meestal al binnen twee uur.
hmm ok begin nu te twijfelen of de woningbouw het wel over heeft gemaakt dat ze dat gewoon gezegt hebben om van ons gezeur af te zijn
met spoed moet het dezelfde dag erop staan, anders meestal 2 tot maximaal 5 werkdagen. Ik werk bij een bank en het is trouwens echt niet zo dat de bank het bedrag dan vasthoudt of zoiets, daar hebben ze geen invloed op, dus laat dat nu eens uit de wereld zijn. dat is namelijk het bedrijf dat het betalingsverkeer in nl regelt en dat is niet de bank zelf... xxx
nou werd net gebeld door de woningbouw hij zou me terug bellen zei hij maandag hij zegt op woensdag gaat altijd hetgeld de deur uit ik zeg hmm raar ze zeiden tegen mijn man gister datis vreemd zegt ie maar het was nu de deur uit met spoed betaling dus zal het vandaag of morgen krijgen en anders uiterlijk vrijdag heb ik het vrijdag nog niet moest ik weer bellen
vind het echt vremd hoor ze hebben het gister overgemaakt en het staat er nog niet op we kunnen nu helemaal niet meer verder in het nieuwe huis
pfff sorry hoor maar dacht ga eens op de ing.nl kijken zie ik dit staan Met een Spoedbetaling: alleen binnen Nederland Aanlevering voor 13.30 uurOp te nemen van de rekening van begunstigdeNaar Betaalrekening van de INGNa 1 uurNaar rekening andere bankNa 1,5 uur Meer informatie over de Spoedbetaling ook al hebben ze het na half 2 gedaan moet het er de volgende dag erop staan en heb nog steeds niks:x baal er echt van
Dan is het vast niet overgemaakt vrees ik. Ik heb in die tientallen keren nog nooit meegemaakt dat het zolang duurde.. Morgen maar weer bellen...
dat vrees ik ook ga morgen echt kwaad worden daar:x want krijg de eerste deel bij de huuropzegging en door een fout van hun is dat al een week later nu kunnen we niet verder in huis en de 2e deel zouden we krijgen als we de sleutels inleveren we hebben nog 2 weken de tijd ong en we moeten nog heel wat schilderen laminaat halen behang enz