wimpers en wenkbrauwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door els1, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Even een vraagje: mijn zoontje is nu ruim 2 weken, maar heeft geen wenkbrauwen en geen wimpers...ik kan me het niet meer herinneren bij mijn dochter, die had volgens mij wel wenkbrauwen...komt dat later en zo ja wanneer?
    Ik ben heel donker en mijn vriend was vroeger blond maar is nu ook vrij donker.

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    mijn dochter had bij de geboorte beide... maar ook een haardos van 4 cm :D

kan nog komen misschien? Nu heeft ze hele lange wimpers en fijne haartjes bij haar wenkbrauwen. Je zou wel denken dat een baby van twee weken al wimpers moest hebben... heeft hij wel haar op zn hoofd? Al is het maar dons?

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn meisje heeft duidelijke wenkbrauwen en wimpers, maar dat heeft ze echt alleen van mij geërfd. Ik ben ook donker.
    Maar mijn man is blond en vroeger leek zijn haar zelfs wit. Ook had hij als baby bijna geen wenkbrauwen (of die zag je niet doordat hij zo blond was) en wimpers vielen bij hem ook nooit op.
    Nu heeft ie wel gewoon wenkbrauwen en wimpers, maar ze zijn nog steeds licht.

4. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Nou, niet heel veel maar wel wat....maar echt geen wenkbrauwen en wimpers heel licht en heel kort nog.....mijn dochter is tot haar 2e kaal geweest, daarna kreeg ze wel haar, helaas niet een hele dikke bos haar..l,....zelf heb ik heel dik en veel haar, mijn vriend ook, dus vroeg het me af, wel apart...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier beide heel minimaal. Oudste had heel weinig haar, jongste iets meer maar ook weinig. Oudste was tot haar 1e echt zo goed als kaal en pas met haar 2e dat haar haar echt begon te groeien.

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    mn meissie 2 dagen oud

Bekijk bijlage 310527

hierop is wel een beetje te zien dat ze wimpertjes en wenkbrauwtjes heeft

7. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Wat een schattige foto zeg! Nou ja misschien komt het nog, wel apart omdat ik zo donker ben...

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hier ook hoor! Wij zijn beiden donker én harig. Zoonlief heeft amper haar op zijn bolletje en héél dunne haartjes bij zijn wenkbrauwen en wimpers. En ik hoopte zo op van die lange wimpers om bij weg te smelten ;) Hebben mijn man en ik namelijk ook beiden. Maar goed... Nog even geduld :)

9. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Onze kraamverzorgster zei dat soms de wimpertjes een beetje dubbel geklapt zitten. Hier zag je al een klein stukje wimpers tussen die nog dikke walletjes na de geboorte. Maar met de weken werden ze steeds meer zichtbaar en krulden als het ware uit.

10. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Onze zoon had het ook gewoon. Zijn vader heeft heel donkerbruin haar en ik donkerblond. Lucas had bij de geboorte bijna zwart haar en wordt nu steeds lichter. Hij heeft ook lange wimpers. Niet van mama geërfd ;) Hier een foto van zijn geboortedag:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      449

Deel Deze Pagina