Geirriteerde neus-slijmvliezen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinderkind, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai meiden,

Geirriteerde neus-slijmvliezen, is dat een symptoom van zwangerschap??? Ik las het ergens maar nog nooit eerder gehoord!

Doeidoei,
    Anouk.

2. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Anouk,

Of het een symptoom is die vroeg voorkomt bij een zwangerschap weet ik niet, maar ik weet wel dat je slijmvliezen in elk geval gedurende de zwangerschap wat opzwellen. Hierdoor snurkte ik ook opeens als een os toen ik zwanger was, maar dat was pas op de helft.

3. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi anouk weet niet of het een zwangerschapskwaal is maar heb er wel zolang ik zwanger ben last van....sterkte hoop voor je dat het raak is.
    groetjes jacky

4. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Hoi Anouk,

Voordat we erachterkwamen dat ik zwanger was had ik een paar dagen achter elkaar hevige bloedneuzen gehad en had echt last van m'n neus-slijmvliezen, ik dacht eerst dat ik iets ernstigs had, maar het ging vanzelf weer over.

Sindsdien heb ik last van een beetje bloed- afscheiding in de neus wanneer ik wakker word. Ook zit m'n rechter neusholte potdicht elke ochtend.

Gr.,
    Pamela

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmm dat heb ik ook afentoe.
    Dat er wat bloed mee komt met snuiten.
    Heb ik normaal geen last van.
    Heb ook veel slijm in me keel...maar ben waarschijnlijk gewoon verkouden aan het worden hihi

Liefs Linda

6. Vlinderkind

Bedankt meiden! Dat geeft iets meer duidelijkheid. ik was wel benieuwd want ik had er nog nooit eerder van gehoord. Aangezien ik de laatste dagen ineens bij bepaalde geuren heel hevig (bijna pijnlijk) ervaar, was ik wel nieuwsgierig.

Ik wacht het af!

Doeidoei!

7. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Spannend zeg! Wel ff updaten he... Ben super benieuwd!

8. Vlinderkind

Zal ik zeker doen hoor ;)

9. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    anouk, wanneer ga je testen??

10. Vlinderkind

Hai Kailee,

Jammer genoeg is testen niet meer nodig. Net zijn de :evil: weer geland.... Op naar ronde 8 dus... Maarrrr, mijn mannetje en ik gaan lekker een weekje weg, dus ik kan de zinnen weer verzetten en me verheugen op onze volgende poging!

En jij, Kailee, al wat positieve signalen te pakken? ;)

Doeidoei!
    Anouk.

11. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ohhh, jammer anouk, hopenlijk meer succes in de volgende ronde.,
    ik ga voor je duimen.
    Weinig symptomen eigenlijk, als inderdaad last van neusirritatie oftewel, verkoudheid dus, maar nog geen ongikrampen,
    hoop dat dat zo blijft!!

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik heb de laatste dagen ook last van wat bloed dat meekomt als ik snuit :( , wist helemaal niet dat dat ook vaker voorkomt als je zwanger bent :confused: Nou zo krijg ik nog een beetje hoop ;)
    Sterkte met snuiten allemaal!!!!

Liefs Angela.

13. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Goh, ik dacht al dat ik weer een vreemde afwijking had die niƩmand anders heeft, maar gelukkig...jullie hebben dezelfde afwijking ;)

Gezondheid!

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik merk ook dat mijn neus veel sneller dicht zit, terwijl ik niet verkouden ben.

Pim

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb de afgelopen week hier ook last van. Overdag geen problemen met mijn neus, maar als ik 's ochtends wakker wordt is die een soort van verstopt.

Senseemillia

16. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Weet niet of het een symptoom is.. maar ik heb er in ieder geval al een aantal weken last van.. maar goed ik heb ook altijd een beetje last van hooikoorts.. en ja dat is nu wel weer de periode..

Succes!
    Groetjes Kalush

Deel Deze Pagina