Win een geboortedag boeddha van je baby ter waarde van 69 euro van Interliving, interieur met een oosterse 'touch'. Deze boeddha is verschillend voor iedere geboortedag. Vergelijkbaar met onze sterrenbeelden, weet in Thailand iedereen zijn persoonlijke geboortedag met de daarbij behorende boeddha, de betekenis en gelukskleur. Een geboortedag boeddha is een bijzonder, persoonlijk en origineel kado voor (de vader of moeder van) een pasgeborene. Deze boeddha is gemaakt van verzilverd brons. Op interliving.nl/boeddhas/ kun je ook je eigen geboortedag uitrekenen. Met de kortingscode zwanger! krijg je 5% korting op de hele collectie van Interliving en met de kortingscode boeddha! krijg je 10% korting op alle boeddha's. (geldig t/m 25 september). Interliving levert speciaal geselecteerde sfeerinrichting met een Oosterse 'touch'. Een vernieuwende collectie met veel gebruik van glasmozaïek, die bestaat uit sfeerverlichting, kralengordijnen, meubelen, poefjes, kussens en accessoires. Onze trademark is het trendy, kleurrijke uiterlijk. Veel producten zijn zelf ontworpen en daarna met de hand gemaakt in India. Door onze nauwe contacten in India houden we constant in de gaten of de arbeidsomstandigheden hierbij gerespecteerd worden. Klik hier om onze webshop te bekijken of bekijk onze facebookpagina: https://www.facebook.com/interliving
Zo wauw!!!! Ik doe graag mee! En alhoewel ik hem iedereen gun en 'm zelf ook graag zou winnen, gun ik deze prijs MamaChantal extra! Ik ga dubbel duimen dit keer!