Win deze week een paar Oxxy schoentjes twv 35,99 van BiBa Babyspul Hoe is het idee voor BiBa Babyspul geboren? Zelf ben ik moeder van een dochter en een zoontje. Voor hen ben ik altijd op zoek naar aparte en unieke babyspullen. Gewoon dingetjes die anderen niet hebben of die je niet veel tegenkomt. Die aparte spullen kom je hier in nederland niet veel tegen en wanneer je die wel tegenkomt zijn ze vaak erg prijzig! Ik probeer veelal om mijn prijzen laag te houden zodat iedereen unieke spullen voor zijn of haar kinderen kan kopen! Daarnaast probeer ik items die ik goed, handig en fijn vind in gebruik ook te verkopen op BiBa Babyspul en probeer daar ook de prijzen mooi te houden. Oxxy is daar een voorbeeld van. Deze flexschoentjes zijn perfect voor de voetjes van jouw kindje. Wanneer ze net lopen is het noodzakelijk een zooltje te hebben onder je schoen die niet te stug is! Het beste is altijd nog een blote voet natuurlijk maar ja, daar loop je s'winters niet mee buiten. Oxxy bied de perfecte oplossing en ze zien er er super uit ook! Kijk gerust even rond in mijn winkel op www.bibababyspul.nl. Heb je vragen of opmerkingen? Laat me dat dan weten via het contactformulier, of via facebook.com/bibababyspul! Door ons te "Liken" maak je ook kans op super prijzen en ben je altijd op de hoogte van de actuele acties! Voor iedereen die niet wint is nu ook een winnaar. Jou geven we ook een klein prijsje: 15% korting op je bestelling bij BiBa Babyspul. Kortingscode: ZP2013
Zou een mooie pre-verjaardagskado wezen voor onze zoontje die gister zijn eerste zelfstandige stap heeft gezet *trotse mama* . We doen dus mee .