ByKay AQUAcarrier: dé draagdoek voor in het zwembad of onder de douche! Heerlijk veilig douchen of spetteren in het zwembad met je baby terwijl je je handen vrij hebt? Dat kan nu met de ByKay AQUAcarrier. Deze nieuwe, unieke draagdoek is gemaakt van sneldrogend, zacht materiaal en zorgt ervoor dat je je kindje op een veilige, comfortabele manier kunt dragen onder de douche of op de (gladde) zwembadvloer. En je baby kan zo mee het water in van het zonnige Franse campingzwembad! En wat dacht je van aan het strand?! De meeste babys vinden het heerlijk om onder de douche te gaan en dat gaat heel gemakkelijk en veilig met de ByKay AQUAcarrier. Doordat je je handen vrij hebt kun je je kindje uitgebreid wassen zonder dat je bang hoeft te zijn dat het glibberig wordt door zeep of shampoo. Ook in het zwembad is de ByKay AQUAcarrier ideaal. De doek is veilig en comfortabel in het water zodat je baby de kans krijgt watervrij te worden terwijl hij dicht tegen je aan zit. Uit het water voelt dit ook veel veiliger, wanneer je over de (gladde) zwembadvloer loopt. Bovendien heb je je handen vrij om je andere kinderen te ondersteunen of te helpen. Op het strand beschermt de stof van de ByKay AQUAcarrier je kindje tegen schadelijke UV-straling. ByKay AQUAcarrier: dé draagdoek voor in het zwembad of onder de douche! De voordelen op een rij: - Comfortabel en veilig voor jou en je kindje, in het water en op het droge - Je kindje wordt niet zwaar of glibberig onder de douche - Handen vrij om jezelf en je kindje te wassen of voor je andere kinderen - Watervrij worden: je kindje kan veilig wennen aan een nieuwe situatie - Veilig op de gladde (zwembad)vloer - Gemaakt van 100% polyester dus heel snel droog, neemt vrijwel geen vocht op. - Beste bescherming tegen schadelijke UV straling - Kan gebruikt worden vanaf de eerste dag tot ver in de peuter-kleuter leeftijd Klik hier om naar de website van Draagdoek.nl te gaan.
wat een leuke prijs!! Ik heb bij de oudste gebruik gemaakt van een draagzak maar wist niet dat ze er ook waren speciaal voor in en om het water. GEWELDIG!! Ik doe deze keer ook weer mee!
Ik heb een gewone "draagzak".... maar eentje voor in t water of onder de douche lijkt me erg praktisch.