Het is 'oud' nieuws uit Juni, maar ik hoorde het pas gisteren en ik was er toch wel heel erg verbaasd over. Er zijn uiteraard wel vaker auteurs die onder een pseudoniem schrijven, van 'haar' heb ik verschillende boeken gelezen en dit verwacht je dan toch niet. Veel te jong overleden..... suzannevermeer.nl Paul Goeken. In Memoriam. - Crimezone
Ik las het ook pas gisteren, idd veel te jong.... Eerlijk gezegd kwam ik er ook pas gisteren achter dat het een pseudoniem was..
Veel te jong...... Ken haar niet maar vind het wel afschuwelijk dat iemand zo jong het leven al moet laten
Veel te jong overleden Wist ook echt niet dat het een pseudoniem was. Ben ook echt verbaasd dat de boeken door een man zijn geschreven, nooit verwacht.
Idd zeer triest . Niemand wist dat de boeken door een man geschreven zijn. Werk in een bibliotheek en daar wisten ze het ook allemaal niet. Hij schreef zeer goede boeken.. Hij heeft het super gedaan! Helaas geen verhalen meer te verwachten van hem.. Meende wel begrepen te hebben dat hij nog met een boek bezig was en dat die nog wel uitgegeven werd??