ik doe mee voor mijn lieve pleegje van 4 maanden, kan ik ook eens samen met haar de kruidvat in want dat is met de kinderwagen niet te doen
Super leuk! zou ik dat toch eens iets winnen? lijkt me geweldig vooral als de griep heerst dan willen ze toch niks anders dan lekker tegen mam of pap de hele dag en dan lekker schuddelen
Wat mooi die draag doek, had ik die maar gehad bij de eerste die was 5 weken te vroeg had ze nog even lekker tegen ons aan kunnen hangen. misschien voor de volgende want die is al onderweg, bij deze dus mijn reactie op de te winnen Draagdoek
bij mijn dochtertje erg moeilijk lopen doen met sjaals etc.om haar te dragen... dus voor mijn (hopenlijk) aankomede kindje zou dit toch veel makkelijker zijn....
Bij deze reageer ik ook! Ik wil graag zo'n draagdoek, maar ze zijn overal zo duur, dus als je hem kunt winnen is het helemaal geweldig natuurlijk!
Ik wil ook heéééé'l graag meedoen!! Is het niet voor ons (hopelijk) 2e kindje, dan voor mijn lieve schoonzusje die in augustus haar beebje krijgt!
Wat een stoere draagdoeken zeg. Heb tot nu toe de Minimonkey gebruikt. Wat stoer dat je hem zelf kan samenstellen. Hoop dat ik er 1 mag winnen voor ons derde wondertje!
Nou bij deze ook een reactie van mij.. Lijkt me geweldig zo'n draagdoek, heb je je kleintje toch altijd dicht tegen je aan.. Heerlijk...