Nou daar willen wij ook wel kans op maken!! Nadat ik al vanaf 16 zwangerschap bank/bedrust heb en niets meer mag lijkt het me heerlijk om straks in de lente weer rond te kunnen wandelen en helemaal als mijn meisje dan in de draagdoek mee kan!
Dan reageer ik ook even Zwanger van nummer 3 en lijkt me erg leuk om een keer met een fijne draagdoek te lopen
Na 4 en een halve maand, dag in dag uit, tobben met mijn zoontje, is hij vandaag eindelijk door de kinderarts "gezond" verklaard. Reden genoeg om de draagdoek te willen winnen Dus bij deze! Ik doe ook graag mee!
he wat leuk, ik ben al een poosje op zoek naar een draagdoek en weet niet goed welke te kiezen, deze lijkt me erg goed! lijkt me fijn om mijn dochter daar in te dragen, ze vind het heerlijk om gedragen te worden!
Ik doe mee! Leuk! Zou graag zo'n draagdoek hebben voor mijn 1e kindje! Mijn man zei al, jij mag de kleine de eerste 9 maanden dragen, ik de volgende 9 maanden! Haha, ik hou hem eraan!!!!
Ik zou ook heel graag zon draagdoek winnen heb laatst een artikel gelezen in de vriendin meen ik over deze draagdoeken en was meteen verliefd.. mijn dochter vind het heerlijk om tegen me aan te hangen maar de draagdoek die ik heb de lodger shelter vind ik niet prettig meer als heupdrager en heb momenteel helaas geen centen om een nieuwe te kunnen kopen dus ik zou echt supergelukkig zijn met deze draagdoek!!! super initiatief trouwens! en mijn compimentjes voor de mooie doeken vind ze supermooi!