Ik doe ook mee!! Het lijkt mij helemaal geweldig om ons 2e kindje lekker bij mij te dragen als we gaan wandelen met ons gezinnetje. Bij de 1ste nooit gedaan,en zou graag bij deze voor de herkansing gaan. Hele leuke actie dit !!!
Ons meisje wil hééél graag gedraagd worden en deze mama wil hééél graag dragen! Het enige wat we nog missen is een mooie draagdoek
Ik reageer bij deze ook! Ik heb bij Bas ontdekt dat de draagdoek helemaal mijn ding is en heb nu een tweede nodig zodat mijn man de ene helft van de tweeling en ik de andere helft kan meenemen!
oww ik doe ook graag mee!! wil deze doek heel graag hebben om me mooie meissie straks mee te dragen! groetjes sky!
Oeh! Ik doe ook mee! Ik wilde al voor een draag-iets kijken maar er is zo veel dat je gewoon door de bomen het bos niet meer ziet Handig voor de honden uitlaten geen kinderwagen en 2 trekkende hondjes
Ik wil m ook graag winnen!! En ik heb een leuk idee: ik gebruik hem tot mijn dochter 1 jaar is, daarna even wassen en strijken en dan geef ik m weer door aan iemand hier van het forum! En die geeft m dan op zijn beurt ook weer door aan een ander natuurlijk!
Wat leuk, dat de modjes ook mee mogen doen. Ik zou graag de draagdoek willen winnen, in de hoop dat het een teken is, dat een tweede zwangerschap niet lang meer op zich laat wachten!
Wat leuk zeg! Bij deze doe ik ook mee. Lijkt me hartstikke handig met een derde kindje en een lui aangelegde peuter!
heb er al 2 keer 1 besteld voor vriendinnen, en ik wil ook zo'n mooie doek! heerlijk dichtbij onze kleine spruit!
Leuk! Zit er sterk over te denken om zo'n draagdoek van By Kay te kopen. Vind ze mooi en de knooptechniek zag er nog niet eens zo heel moeilijk uit. Dus kom maar op en pik die reactie van mij er maar uit. Krijg ik ook geen klachten van manlief dat ik teveel geld uitgeef aan babyaccessoires
Hierbij reageer ik ook zou het super vinden je kindje zo dicht bij je. Ik ben vandaag uitgerekend zou het onze dag zijn? Liefs