tja dan kan ik natuurlijk niet achter blijven ik wil ook graag mee doen ik doe mee voor een vriendin die zware tegenslagen heeft gehad en die wel zo'n doek verdient wat is nou een mooier kado dan dit
wohoo wat leuk zeg mijn beste vriendinnetje is net 12 weken zwanger dus zou een leuk kadotje zijn voor haar. leuk leuk leuk
Hoe eenvoudig kan het zijn .... Even een reactie en kans op zo'n prachtige practische draagdoek. Leuke actie!
Leuke actie! Ik wil dus ook meedoen. Dochter heb ik niet veel gedragen, maar na veel verhalen en ervaringen van andere moeders ben ik van plan de tweede wel veel te gaan dragen!
Heb even gekeken op de site en wauw wat hebben ze mooie doeken. Daar wil ik wel mee gezien worden, en het ziet er erg fijn uit voor onze tweede uk. In het instructiefilmpje ziet het er ook erg makkelijk uit! Ik zou hem zeker willen hebben Maandag hebben wij de 20 weken echo! groetjes Belly
Ik wil hem ook wel winnen. Niet voor mezelf, maar voor mijn vriendin, zwanger van haar 2e kindje.. Waarvoor we nog duimen voor een plakkertje dit keer!!
Lijkt mij ook heel leuk om ons 3e kindje te kunnen/mogen dragen. Met de tweeling is dat nooit gelukt, dus ik hoop dat het nu wel gaat lukken. Ik win nooit wat, maar niet geschoten is altijd mis...
ook hier vanuit het kraambed!! willen we laten weten dat we wel graag een draagdoek willen winnen.. Onze kleinste meid van de 2ling heeft veel behoefte aan geborgenheid.. dit zou een ideale oplossing zijn.. groetjes Yippie