Hoi, Wat leuk zeg, zo`n win topic!! Het lijkt me heel erg leuk om zo`n draagdoek te winnen, zou een mooi cadeautje zijn voor mijn 12 weken grens. Na 5 miskramen gaat het nu eindelijk goed met ons wondertje!! Liefs van mamatje
Ook wij doen mee! Het is heerlijk om je kindje die geborgenheid te geven... Had ik er maar een gehad toen mijn zoontje 12u per dag huilde...
Nou gelukkig in de liefde ben ik al, maar het zou leuk zijn als ik ook eens geluk in het spel zou hebben dus bij deze
Onze dochter is al 1 jaar, maar zit nog steeds graag in de draagdoek. De tricotdoek is favoriet, maar...geleend en hij moet binnenkort terug, voor een nieuw klein baby'tje, dus we willen er graag ééntje winnen!
ja ik doe ook mee! dan wordt hij voor mn nicht, die nu 22 weken zwanger is na 3 ivf pogingen! ze verdiend het!
Oh wat leuk dit!! Uiteraard doe ik ook mee . Mijn meisje van 3,5 maand wilt altijd bij me zijn, dus hoe leuk zou het zijn als ik lekker mijn klusjes thuis kan doen, terwijl ze bij mij in de draagdoek zit, SUPER!