ooo wat zou ik die graag willen winnen, ik doe graag mee voor mezelf en dan geef ik hem door aan mijn vriendin die nu zwanger is. We hadden het er van de week nog over!
Heey wat leuk! Ik doe ook mee samen met de kleine man in mijn buik! *Al weet ik niet of ik mee mag doen ivm dat ik in Engeland woon...
ik doe ook graag mee!! mijn beste vriendinnetje is zwanger de 3e 1e 2 kindjes van een andere man.. niemand is ooit blij geweest met een zwangerschap van haar.. een partnergehad die nooit met haarmeeleefde.. en over de ex schoonouders maarte zwijgen.. ze heeft nooit iets gehad! van niemand niet.. ik kende haar toen nog niet.. nu willen we haar eigenlijk extra verwennen in deze zwangerschap.. alleen hebben we het niet breed, zij ook niet, en ze vertelde van de week toevallig dat ze dit kindje heel graag bijdr wil dragen in een draagdoek! Dus ik zou m heel graag winnen! alvast bedankt! xxxx bloem
Leuk leuk....er valt iets te winnen!!! En nog iets super leuks ook....ben nu 8 weken zwanger dus wie weet kan ik het in de herfst gebruiken bij een heerlijke boswandeling......!!
ik reageer ook ! voor mijn lieve schoonzus die moeilijk zwanger kon raken maar nu toch zwanger is geraakt van haar 1ste kindje!!
lijkt me ideaal zo'n draagdoek. vooral als ik bedenk dat ik straks onze 2 grote honden moet uitlaten met een peuter en een baby..... (alleen jammer dat ze zo duur zijn.......)
super leuk dit. ook ik wil graag meedingen voor de draagdoek. na alle tegenslagen die we hebben gehad hoop ik dat we nu een keer geluk hebben en iets winnen. xx