Ik weet nog niet of een draagdoek wat is. Ik had bij bas een draagzak van babybjorn geloof ik dat het heet maar eigenlijk niet gebruikt omdat hij het echt niet leuk vond al dat geheis in zo'n zak. Maar dit is simpel een doek en dat lijkt me veel comfortabeler voor mij maar ook voor mijn beebje wat er over een week of 9 is en voor aan te schaffen vind ik het toch te duur en als ik het uiteindelijk niets vind kunnen ze er op het kdv van mijn zoontje er wel wat mee, want zij maken heel veel gebruik van zo'n draagdoek bij de allerkleinste beebjes. Dus bij deze mijn pleidooi en ik hoop dat degene die het wint er veel plezier van heeft. Succes meiden. Echt superleuke actie. xxx Joyce
Ik reageer natuurlijk ook. Ik heb (serieus!) volgens de huisarts een tenniselleboog door overbelasting (lees: het sjouwen van mijn zoon!), dus zou de draagdoek zeker goed kunnen gebruiken
Hey wat leuk nu ook een Win topic op zwangerschapspagina. Ik doe natuurlijk ook mee Bij Levi heb ik een buikdrager geprobeerd. Dit was helaas niet vol te houden ivm de pijn die ik nog had van mijn bekkeninstabiliteit. Heb veel goede verhalen over draagdoeken gehoord omdat dit je rug/bekken meer steun geeft.
Heel graag voor onze 3de uk die we in juli verwachten en tevens voor onze andere 2 zoontjes waarmee ik flexibeler om kan gaan met beeb in draagzak. Denk aan leren fietsen zonder zijwieltjes aankomende zomer...
Leuk, ik doe mee! Al heb ik meestal geen geluk met prijzen winnen, maar niet geschoten is altijd mis he
Ik doe ook graag mee! Nog een paar weekjes en dan komt onze kruimel... en wat is er dan heerlijker dan lekker bij papa of mama in de draagdoek mee mogen!?
Ben al wat jaren bezig om zwanger te worden wat helaas nog niet gelukt is. Wat zou ik mijn toekomstige baby graag zo lang mogenlijk dicht tegen me aan dragen. De draag doek zal voor mij een lichtpuntje in de duisternis zijn, een aandenken om positief te blijven en te blijven vechten voor het wondertje dat ik er ooit in ga dragen! Ecl