leuke actie, ik doe graag mee! ik ben dol op de shirtjes van bykay, ik zou het heel leuk vinden om ook de draagdoek in bezit te hebben
ik ben verslaafd aan draagdoeken dus wil ik ook meedoen maar niet voor mezelf maar voor een zwangere collega die ik ook graag aan de draagdoek wil helpen want wat is er nou mooier om je kindje tegen je aan te hebben en het stimuleert de BV Ook kan je er een hangmatje of een eetstoel voor je kleintje van maken dus multifuntioneel (wat leuk om te lezen dat er toch veel mama`s dragen of gaan dragen)
Ik doe mee! Niet voor mezelf maar voor een vriendin. Ze vond t enorm moeilijk om te vertellen dat ze zwanger is, omdat wij in de MMM zitten. Ze weet precies hoe ze met mijn gevoelens om moet gaan. T is een toppertje, en daarom verdiend ze een draagdoek voor haar hummeltje!
Wauw een draagdoek, dat zou wel super zijn voor ons nieuwe wondertje. Klein maar fijn en dan lekker dicht bij papa en mama zijn
Moet ik een kleurplaat in kleuren?Of een slagzin inspriratieloos aanvullen? Wat fijn, alleen reageren om kans te maken! Bij deze!
En we reageren!! hopenlijk voor ons 2de wondertje als moeder natuur meewerkt heb ze even bekeken, en wat zijn ze leuk en schattig
Ik doe ook even gezellig mee dan! vind die draagdoeken zo gaaf! zag ze op de negenmaandenbeurs toevallig weer..
Lijkt mij geweldig om een draagdoek te winnen, ben nu zwanger van ukkie 2, dus zou een doek makkelijk zijn om even snel boodschappen te doen terwijl mijn dochter in de wagen kan, of als deze net zoveel krampjes heeft als mijn dochter, hou ik toch mijn handen vrij om nog andere dingen te kunnen doen