Leuk! lijkt me wel fijn zo'n draagdoek. Kan ik onze kleine man gewoon meenemen als ik m'n honden uit moet laten.
Oei, dit is wel een hele mooie actie!! De doeken van ByKay zijn zoooooo mooi!! Ik doe ook graag mee voor obze mooie beeb! Iedereen; succes! En voor de winnaar; alvast van harte gefeliciteerd!! Ben benieuwd! Liefs Daan
Ook ik wil graag meedoen! Lijkt me wel erg handig voor beeb nr 3. De eerste 2 in de tweeling wandelwagen en de beeb in de mooie draagdoek!
Ik wil ook graag meedoen, geen idee of je een reden moet geven; maar als alleenstaande moeder met een peuter van net 2 is een draagdoek natuurlijk ideaal. Daarnaast geef ik borstvoeding, dus dat is dan erg handig en ik heb vlak na de geboorte van kenji een draagdoek gekocht via marktplaats, maar nooit iets ontvangen Ik heb voorlopig helaas geen geld voor een nieuwe. Dus ik zou heel graag een draagdoek willen winnen, maar ja.. ben zo te zien niet de enige
Hihi, ik dan ook maar een reactie plaatsen. Draag m'n eerste nog steeds, nu dan boven m'n dikke buik. Ben wel toe aan een nieuwe want er zit een gat in deze waar het label zat....... teveel gebruikt hahaha
Goh, ik klets al een tijdje op dit forum, maar heb dit topic nooit gezien! Leuk! Ik ben als het goed blijft gaan in november uitgerekend van de tweede, dan zou ik graag een draagdoek gebruiken. De babybjorn geeft toch minder geborgenheid voor de hele kleintjes.......
bij deze reageer ik ook lijkt me leuk om de kleine in een draagdoek bij me te dragen leuke actie zeg...