Oohh ik zou ook wel graag zo'n draagdoek willen hebben.. Wij hebben sinds 3 januari een kleine meid. Zou dus heeeel handig uit komen, zo'n doek ! Alvast bedankt !!
ik zou heel graag willen winnen........ Ik verwacht een tweeling en ik zou heeeeeeeeel graag een goede draagdoek willen hebben, zodat mijn zoontje zo nu en dan ook in de duowagen kan en een van de kleinsten in de draagdoek kan. *ziet zichzelf al lopen met de duowagen en 1tje in de draagdoek, zucht! i`m in love*
Ik doe ook mee ! Over 7-9 weken verwachten wij ons eerste kindje dmv een keizersnee. Zo nieuwsgierig naar onze kleine meid
Ik zou hem graag willen winnen voor onze eerste! Vind het enorm leuk om met een draagdoek je kindje mee te nemen, of voor de Papa om te gebruiken!
Ik doe graag mee aan deze leuke actie!!!! wil dolgraag zo'n doek winnen om daar hopelijk zo snel mogelijk ons kleintje in mee te dragen!
Ik heb nog nooit wat gewonnen, lijkt me geweldig als ik deze mooie draagdoek voor mijn kleien meisje kan winnen
ik doe ook mee financieel gezien hebben we namelijk verkozen om geen draagdoek te kopen... :'( daarbij had ik graag mijn kindje heel dicht bij mij als we onderweg zijn...
Ik zou ook heel graag een draagdoek willen. Dan hoef ik straks geen rare capriolen uit halen om met baby de trap af te komen. En iets moois winnen is natuurlijk altijd heel erg leuk
Ik hoop er gauw één te mogen gebruiken. Maar ik wil er graag één winnen voor mijn lieve vriendin die net bevallen is en geen auto rijdt en 'm dus goed kan gebruiken.