Count me in! Zou mijn beebje na de geboorte denk ik het liefste dag en nacht bij me dragen in zo'n fijne doek, omdat we er zooooo lang op hebben moeten wachten...
In een draagdoek van ByKay is het lekker warm Heerlijk de hele dag bij mama op de arm! Ben ik eens verdrietig of heb ik eens pijn, dan wil ik niets liever als dichtbij mama te zijn!
Ik meld me ook, Wil heel graag een vriendinnetje hier blij mee maken, ze hebben heel lang gewacht op een wondertje en nu is hij (3 weken oud) en huilt al 2,5 week aan 1 stuk, zolang ze met hem loopt op de arm is het goed en is hij stil, dus wil haar heel graag dit stukje comfort bieden!
hierbij wil ik ook graag meedingen! mijn dochter een poos gedragen in een zelfgemaakte draagdoek gemaakt door mijn moeder! maar zou toch voor een evt volgend kindje graag een echte bykay willen proberen!
Dragen spreekt me erg aan. Bij mijn eerste kindje heb ik het helaas niet kunnen doen en ik zou nu graag een kans maken om deze (trouwens erg trendy) draagdoek te proberen!
Ook ik wil wel graag zo'n superdraagdoek winnen. Niet alleen omdat het makkelijk is, maar ook om gewoon heerlijk je kindje dicht bij te hebben. Mijn zoontje vindt het heerlijk om dicht bij me te zijn, dus ik hoop dat ik een gelukkige winnares ben! (zo niet dan hoop ik dat de ander er heel veel plezier van heeft)