Wauw, ik zou ook wel graag zo'n draagdoek willen winnen! Ik heb met Yannick m'n minimonkey geprobeerd en dat wil hij niet, dus zat al verder te neuzen... Dus: Count me in
Ik reageer ook in dit topic. Gelukkig in de liefde,dus waarschijnlijk niet in het spel!!!!! Of zou het allebei kunnen????? We wachten het af.
Ik doe mee... voor ukje nummer twee... nou moge de gelukkige winnen en hopelijk iemand die het verdient... [wat vast iedereen is]
Ik reageer voor mn zussie,zij is op 13augst 2011 uitgeteld van dr 1ste kindje ons petekind,dus dit zou n zeer mooi cado zijn. groetjes krullie
helemaal leuk zo'n actie! en het lijkt me heerlijk om met kerst dit jaar met de kleine frummel in een draagdoek voor de kerstboom te staan!
Oh dit is nog eens een leuke manier om ergens kans op te maken! Aan alle reacties te zien al een geslaagde actie Bij deze dus ook mijn deelname! Ben heel benieuwd. Succes allemaal!
De winnares van de draagdoek is geworden: Biancje Biancje, van harte gefeliciteerd! Zou je mij je adresgegevens en emailadres willen sturen via PB? Kay van Draagdoek.nl neemt dan contact met je op. Niet gewonnen maar je wilt toch een draagdoek? Dan hebben we een unieke actie! Wanneer je een draagdoek MET applicatie besteld, t.w.v. 62,95, en de couponcode 'zwangerschapspagina' invoert, ontvang je deze draagdoek mét een gratis bijpassende accessoire set (een bandana én een dasje t.w.v. 15,90) voor slechts 54,95 in plaats van 78,85. Dit is dus ruim 30% korting! Klik hier om naar de website van draagdoek.nl te gaan. - de accessoire-set zal niet op de factuur staan, maar wordt automatisch aan de bestelling toegevoegd. - de actie geldt alleen voor standaard ByKay draagdoeken met een applicatie. - de actie is geldig tot 14 april 2011. Lotte