ik had m voor onze zoon! en ik zou m ook heel graag voor onze dochter willen! hij is echt heerlijk! ik gebruikte m ook om discreet bv te geven
Ik doe ook mee!!! Heb nog nooit een draagdoek gebruikt en voor onze 2de op komst lijkt het mij erg makkelijk!
Yoehoe !!!!! Hier !!!!! Ik wil ook meedoen , in de hoop dat wij in oktober onze tweede mogen dragen in deze mooie doek . Liefs Edith Mama van mees*
wat leuk zeg ... een draagdoek lijkt me erg fijn... vooral nu wij binnenkort verhuizen gaan en dan vlak bij het bos met kinderboerderij wonen... dan zouden we niet met een kinderwagen door het bos hoeven te slepen !
Ik wil ook meedoen! Zelf een kleintje van 6 weken en een vriendin die in verwachting is en die ook een draagdoek wil. Kan ik hem mooi eerst gebruiken en daarna zij
Ohh leuk! Ik heb er voor mijn dochter een zelf gemaakt uit een oud dekbedovertrek en ik heb er veel plezier van gehad. Het zou nu wel super zijn als ik zo'n mooie zou kunnen gebruiken met ons 2de kindje
Ik reageer ook! niet voor mezelf, maar wil hem graag winnen voor een vriendin van me! Leuk, zo'n topic!!
Ook ik zou wel graag een draagdoek winnen voor onze beeb. Als de lentezon komt met onze oudste naar de speeltuin en de jongste heerlijk tegen me aan in de doek. Dat lijkt me heel prettig!
Oh leuk, ik reageer ook. Krijg binnenkort de oppas op een tweeling en met nog een eigen baby is een draagdoek wel erg handig. Nu maar duimen draaien dat ik ga winnen.
Leuk, meld me ook aan. Als ik hem win is het een kadootje voor een zwangere vriendin, die het de gehele zwangerschap zo zwaar heeft!! Ligt nu met weeen (30 weken) in het ziekenhuis!!!