Dan plaats ik ook maar even een reactie. Ons meisje slaapt overdag eigenlijk alleen maar fijn in de Bondolino draagzak, het zou dus erg leuk zijn om zo'n draagdoek te winnen. Dat schijnt nog ergonomisch verantwoorder te zijn
Ik doe ook mee. En ik hoop dat ze niet alle reacties hoeven te lezen om iemand uit te kiezen.. is een hele dagtaak
oo ik zou ook zoo graag zo´n fijne draagdoek willen gebruiken, de volgende keer! Ik ben ook een echte draagdoekmama, maar helaas hebben we het deze keer met een buikdrager moeten doen...
Deze draagdoek lijkt me ideaal voor het dragen van mijn onrustige baby! Ik heb een vorm van reuma en kan haar daardoor niet lang op mijn arm dragen. Ik waag dus ook een poging om deze prijs te winnen!!
ow super een draagdoek! kan ik zeker gebruiken in een flat met 2 kinderen. kan ik de kinders nog een keer wat makkelijker mee de trappen op en af nemen om eens ergens naartoe te gaan. echt ideaal!
Ik had een draagdoek van Draagdoek.nl. Ideaal ding, alleen.... verkocht nadat eerste zoontje er niet meer in wilde! Ships! En nu nummer 2 op komst en geen doek van Draagdoek.nl... Dus bij deze: ik wil ook graag!
O..leuk! Nu voor mezelf en zodra de kleine eruit gegroeid is voor mijn zusje die eindelijk zwanger is!!
hier ook een groot draagdoek fan.! mijn beide jongens heel veel uren gedragen.. nu zwanger van de 3e.. en die verdient natuurlijk ook een eigen doek.. dus bij deze ik doe mee