Win een set van twee zwangerschapsshirts van Zwangerschapsshirt.nl! Wees trots op je buik en laat het zien! Design nu je eigen unieke shirt of kies uit één van de trendy bedrukkingen. Combineer naar hartelust! De korte mouwen shirts met V-hals zijn geweldig te combineren met de lange mouwen shirts, zowel mét als zonder bedrukking. Met de shirts van Zwangerschapsshirt.nl verschijn je niet alleen trendy zwanger én helemaal volgens je eigen look, alle stoffen zijn ökotex-100 gecertificeerd en van de allerbeste kwaliteit. Een los shirt is trouwens al verkrijgbaar vanaf 17,95 en ]Zangerschapsshirt.nl[ neemt de verzendkosten altijd voor haar rekening, dus je betaalt alleen het bestelde product! Carry With Pride! Deze winactie is geëindigd, we hebben wel een leuke actie voor je. Bij bestelling van 2 bedrukte shirts krijg je een heerlijk zittende en mooi om je buik gevormde positiebroek twv 29,95 helemaal gratis! Geen verzendkosten. De actie is geldig tot 24 april 2011. De actiecode is: zwangerschapspagina
Ik doe ook graag mee! Ben zelf niet zwanger, maar we hebben maar liefst 3! zwangeren nu binnen onze familie, dus dan kan ik er in ieder geval 2 een erg leuk cadeautje geven . (koop ik er voor de 3de 1 bij!)
Ik doe ook een gooi, niet voor mezelf, maar ik hoop dat ik ze binnenkort aan mijn zusje kado kan doen!
Leuke actie, dit geeft mij inspiratie mocht het straks weer zover zijn om het dan te vertellen aan de familie. Dus ik doe mee. Ik neem aan dat je je hier weer moet aanmelden?
Hoi allemaal, Doe graag mee want ben net zwanger en kan wel wat nieuwe kleren gebruiken met een groeiende buik. Leuke actie