Mag je ook meedoen voor iemand anders? Want ik weet iemand die zwanger is en hier heel blij mee zal zijn. Dus, als het mag, doe ik ook mee.
Wauw gaaf idee! Wij doen ook graag mee voor onze eerste baby ❤️ komt ze echt helemaal in een warm nestje terecht
Wat lijkt me dit heerlijk voor de kleintjes! En ook voor mij, ik deed in het begin alles verwarmen voor na het badje met kruiken, dus dit zou me een hoop moeite besparen bij de tweede! Ik ga duimen
De winnares van het Wumby verwarmde aankleedkussen is geworden: Suzi98 @Suzi98 , van harte gefeliciteerd! Zou je mij je naam, adresgegevens en emailadres willen sturen via privébericht? Heb jij niet gewonnen, maar wil jij toch een Wumby verwarmd aankleedkussen kopen om jouw baby’tje lekker warm te houden? Met de kortingscode: ZWANGERSCHAPSPAGINA10 krijg jij 10% korting op jouw bestelling! De kortingscode wordt geldig het bekendmaken van de winnaar en is geldig tot en met 31 januari 2023.
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties! Heel leuk om te zien dat jullie allemaal enthousiast zijn over ons product @Suzi98, gefeliciteerd met het winnen van het verwarmde aankleedkussen! Voor iedereen die niet gewonnen heeft maar hun baby'tje toch een lekker warm aankleedkussen gunnen, we hebben een leuke kortingscode op onze website, die tot en met 31-1-2023 loopt. Met de kortingscode ZWANGERSCHAPSPAGINA10 krijg je 10% korting op jouw bestelling op https://wumby.nl/! Groetjes, Wumby