Ik had bij de WIJ fotoservice 30 kerstkaarten besteld. Die zijn dinsdag aangekomen. Nu vielen er vanochtend weer 30 kaarten in de bus! Het is (tot nu toe) maar 1x van de bankrekening afgehaald. Wat zal ik nou doen? Gewoon zo laten zitten, contact opnemen met de fotoservice, of........... Vond 30 kaarten met foto van ons zoontje wel genoeg. Mensen die iets verder van ons staan krijgen een gewoon kaartje. Maar nu heb ik er dus 60! Bewaren voor volgend jaar kan natuurlijk niet, dan zal ons mannetje weer een stuk groter zijn. Wil deze nieuwe 30 kaarten eigenlijk ook niet betalen; ik heb er niet om gevraagd, ik heb er 30 besteld, betaald en gekregen. Maar nu heb ik er dus nóg 30 gekregen..........!
Ja ik zou ook even bellen als je er toch niks mee doet. Straks krijg je achter af nog een rekening. Succes.
in principe heb je er recht op en hoef je er niet voor te betalen. in de wet staat zoiets als alles wat ongevraagd je huis binnen komt, hoef je niet voor te betalen. Dat was toen een hele rel toen de kpn van die digitale apparaten ging versturen zonder dat mensen erom gevraagd hadden.. 'maar goed, dat vraag je niet? ik zou 1 mailtje sturen. Waarschijnlijk zeggen ze dat je ze mag houden en kun jij lekker iedereen zo'n leuke kaart sturen!
zou ik ook doen! hun kunnen er toch ook niets mee, en dan kan je geen gezeur krijgen met evt nog een rekening achteraf.
even netjes bellen of een mailtje aan wagen, dan heb jij het netjes gemeld en kunnen ze later niet zegen u heeft te veel kaarten gehad dus moet betalen. ik ga er vanuit dat je ze mag houden en ze er niks mee doen , en doen ze wel moeilijk stuur je ze terug. maar juist door te bellen of mailen hou je de eer wel aan jezelf
Ik zou gewoon bellen, grote kans als je eerlijk bent dat ze hun schouders optrekken en het zo laten. Beter dan ineens weer een afrekening krijgen en dan pas gaan bellen..
Volgend jaar een snorretje op het gezicht tekenen, dan lijkt ie toch wat ouder Nee joh, ik zou er niets mee doen verder.
Hoe het kan wist meneer ook niet precies. Ws was er die productiedag een fout ergens gemaakt en hebben ze alles nog eens gemaakt! Het is iig een gelukje voor mij, betalen hoeft dus niet. Prima service dus!