Wat zouden jullie doen? Dubbele verzending kerstkaarten binnen!

Discussie in 'De lounge' gestart door maria80, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik had bij de WIJ fotoservice 30 kerstkaarten besteld. Die zijn dinsdag aangekomen. Nu vielen er vanochtend weer 30 kaarten in de bus! Het is (tot nu toe) maar 1x van de bankrekening afgehaald.
    Wat zal ik nou doen? Gewoon zo laten zitten, contact opnemen met de fotoservice, of...........

Vond 30 kaarten met foto van ons zoontje wel genoeg. Mensen die iets verder van ons staan krijgen een gewoon kaartje. Maar nu heb ik er dus 60! Bewaren voor volgend jaar kan natuurlijk niet, dan zal ons mannetje weer een stuk groter zijn. Wil deze nieuwe 30 kaarten eigenlijk ook niet betalen; ik heb er niet om gevraagd, ik heb er 30 besteld, betaald en gekregen. Maar nu heb ik er dus nóg 30 gekregen..........!

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik zou dan even bellen...

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ja ik zou ook even bellen als je er toch niks mee doet.
    Straks krijg je achter af nog een rekening.
    Succes.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    in principe heb je er recht op en hoef je er niet voor te betalen.
    in de wet staat zoiets als alles wat ongevraagd je huis binnen komt, hoef je niet voor te betalen. Dat was toen een hele rel toen de kpn van die digitale apparaten ging versturen zonder dat mensen erom gevraagd hadden..

'maar goed, dat vraag je niet? ik zou 1 mailtje sturen. Waarschijnlijk zeggen ze dat je ze mag houden en kun jij lekker iedereen zo'n leuke kaart sturen!

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    zou ik ook doen!
    hun kunnen er toch ook niets mee,
    en dan kan je geen gezeur krijgen met evt nog een rekening achteraf.

6. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik zou gewoon even bellen. Als er iets niet klopt in je nadeel, ga je er toch ook achteraan?

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    even netjes bellen of een mailtje aan wagen, dan heb jij het netjes gemeld en kunnen ze later niet zegen u heeft te veel kaarten gehad dus moet betalen.

ik ga er vanuit dat je ze mag houden en ze er niks mee doen , en doen ze wel moeilijk stuur je ze terug.
    maar juist door te bellen of mailen hou je de eer wel aan jezelf

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    heb bij wij een keer een fotoboek dubbel gekregen, heb er maar 1 betaald en nooit wat van gehoord

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik zou gewoon bellen, grote kans als je eerlijk bent dat ze hun schouders optrekken en het zo laten. Beter dan ineens weer een afrekening krijgen en dan pas gaan bellen..

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ben nu met ze aan het bellen, sta in de wacht....................Ben benieuwd!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Volgend jaar een snorretje op het gezicht tekenen, dan lijkt ie toch wat ouder :p

Nee joh, ik zou er niets mee doen verder.

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Hoe het kan wist meneer ook niet precies. Ws was er die productiedag een fout ergens gemaakt en hebben ze alles nog eens gemaakt! Het is iig een gelukje voor mij, betalen hoeft dus niet.
    Prima service dus!

13. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Goed dat je belt, zou ik ook zeker gedaan hebben. Laat je even weten wat er uit komt?

Deel Deze Pagina