Hallo dames ik ben na eindelijk 1,5 jaar ZWANGER. ik heb dinsdag een test gedaan ! en ja die geeft duidelijk aan ZWANGER. maar nu weet ik dus niet hoelang ik zwanger ben. ik heb ook een Clear blue test gedaan en die geeft 1-2 weken aan! maar ben ik dan nu rond de 5 weken zwanger? want clear blue rekent toch vanaf de bevruchting? ik dacht dat ik rond 22 januari mijn eerste menstruatie dag had ? ik hoop dat jullie iets er van weten ! ik hoor er graaaag van!!!
1-2 weken staat voor 3-4 weken zwngerschap maar die test is niet hellemaal heilig .... het is maar een indicator dus hij zit er soms naast maar wat even belangrijk is hoelang is je cyclus? gefeliciteerd in iedergeval
Nou mijn laatste dag menstruatie was volgens mij 22 januari, maar ik ben nu onverwachts zwanger, wij zijn 3 maanden geleden (november) bezig geweest bij de gynocoloog,omdat we dachten dat ik onvruchtbaar was. dat heeft mij en mijn vriend een grote klap gegeven. en hebben toen gezegd we gaan eerst trouwen en dan doen we rustig weer verder met de kinderwens, als dat nog gaat. Nu gaan mijn vriend en ik 19 December trouwen. en nu opeens de 2 maand ZWANGER. dus heel onverwacht is mijn grootste droom uit gekomen WIJ WORDEN MAMA EN PAPA . maar nu wist ik dus niet zeker wat mijn eerste menstruatie dag was van mijn laatste menstruatie. maar ik dacht de 22ste, zeker rond die tijd!. ik heb zaterdag 18 februari een avondje bloedverlies gehad. en daarna niks meer.. dus heb dinsdag een test gedaan en ja WIJ ZIJN ZWANGER. maar ik had volgens mijn moeder een cyclus van 31 dagen
als je uitgaat van een cyclus van 31 dagen dan ben je nu 5 weken en 6 dagen zwanger ... maar is altijd moeilijk te zegen. wat je even moe vragen aan de gyn is om over 2 a 3 weekjes even een echo te doen dankan hij of zei zien hoever je precies bent. gewoon maandag even bellen
hou er ergens rekening mee dat er een kans is dat er dan nog weinig is te zien he maar met een beetje geluk zie je een hartje
Hallo dames, ik ben ongeveer nu 5 weken zwanger, en heb even een paar vraagjes. ik had zaterdag 18 februari een avond bloedverlies, en toen was het gestopt. toen dacht ik al dit is niet goed. toen heb ik zondag avond 26-2 een klein beetje bloedverlies gehad, ik dacht mijn menstruatie kwam door, maar dat was dus niet maandag ben ik na mijn moeder gegaan en heb ik gezegd dat ik telkens maar paar druppels bloed verlies had, mijn moeder dacht meteen dat ik zwanger was. en ja hoor ik was zwanger. wij hebben maandag 27-02 sávonds een test gedaan en ja POSITIEF. toen hebben wij dinsdag morgen nog en test gedaan en blijft positief. maar nu heb ik tot gisteren bloedverlies gehad, wel kleine beetjes en ook rozig/bruinig bloed. en ook alleen met afvegen. toen heb ik vandaag weer een test gedaan omdat ik vandaag geen bloedverlies had , en gaf gewoon kei dik POSITIEF. maar ben ik dan wel gewoon zwanger, of zit die HCG nog in mijn lichaam waardoor de test nog positief is, ik hoorde van mensen dat bloedverlies gewoon kan , en zeker omdat het bij mij alleen met afvegen was. maar stiekem maak ik me zorgen terwijl ik echt moet genieten! kunnen jullie mij aub snel vertellen ! ik wacht graag op reacties
Ik heb ook licht bloedverlies maar ben wel zwanger. Volgens vk kan het innestelling zijn. Doe anders over een krappe week een test. Heb je geen hele erge krampen?
nee heb hele lichte krampen en die zitten denk ik tussen mijn oren want als ik er niet aan denk heb ik ze niet zou dat kunnen????
Weet precies hoe je je moet voelen! Ook ik had ruim 2,5 maand steeds wat licht bloedverlies en zeurderig gevoel in de onderbuik. Wat was ik ook onzeker zeg in die tijd! Uiteindelijk heb ik na een verder perfecte zwangerschap een gezonde zoon mogen krijgen. Ik hoop dat de echo van volgende week je wat meer duidelijkheid en geruststelling geeft. Geniet in ieder geval lekker van het gevoel zwanger te zijn!
Oke bedankt voor de reacties, vandaag over een week mag ik mijn wondertje zien. ik heb nu geen bloedverlies meer, alleen lichte krampjes. nu 12 maart ons wondertje bekijken