Af en toe doe ik eens mee op fb of insta, tot nu toe gewonnen : - 2 kaartjes voor een beurs - trui van noeser - geld tegoed bij een kledingwinkel - accessoires voor een kinderkamer - stationary pakket
Ik heb wel vaker iets gewonnen, meestal met van die invulprijsvragen online, nooit op fb. Onze kinderwagen (winkelwaarde 1300 euro) Waardebon van 100 euro voor jurkjes webshop Burkely tas Draagdoek Storio kindertablet (die zelfs 2x bij verschillende prijsvragen) Wereldkaart voor aan de muur 4 kaartjes voor disney on ice En vaker wel boeken, DVD's, cd's of speelgoed
Laatst een Smeg koelkast gewonnen via een Facebookactie. Ook wel eens een sjaal/poppendraagdoek, slofjes, poppendraagzak, dat soort dingen
Ik doe zelden mee. Misschien 10 keer sinds ik Facebook heb.. Wel 2 keer iets van de albert heijn gewonnen en 1 keer bij Intertoys. Dat was wel leuk want was helemaal vergeten dat ik mee had gedaan. Heel leuk als je dan die grote doos open maakt. Had ik mijn magisch bureau gewonnen van Vtech. Wordt vaak gebruikt.
Wij doen alleen mee aan loterijen. Naast de 'gewone ' kleine dingetjes warempel vorig jaar 250 euro gewonnen in de staatsloterij. En 2 weken later kwam ik terug van boodschappen doen. Stond er een postbode voor de deur met een grote smart tv. Ik zei al tegen hem, neem maar weer mee, wij hebben niks besteld. Maar dat was van de vriendenloterij, die wij net opgezegd hadden. Net op de valreep
Ja ik win wel eens kleine dingen, via facebook en op andere manieren. De laatste jaren; 2 familiespellen Boek over reflux Lunch voor 2 Tattoo Psv tenue Cadeaubon van.10 euro Boek naar keuze.... .