Geduld....

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjalou, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Nog zon 7 dagen en ik zit onder de 100 dagen tot mijn bevalling.
    Eindelijk ons meisje zien, voelen, ruiken, knuffelen en kussen.
    Pfff maar ik sta doodsangsten uit voor de bevalling en maak me er echt zorgen om.

En er moet nog zoveel gebeuren, jaja ik ben zelfs ten huwelijk gevraagd en ga 7 oktober trouwen, dus binnenkort ringen uitzoeken, een jurk, kaarten versturen.
    Ik wil graag nog een andere kast, de plintjes moeten nog op de kinderkamer, wij moeten nog een ander ledikant en ga zo nog maar ef door aaaaahhh.

Ik weet nog goed dat ik altijd riep na mijn 30ste verjaardag niks meer, ehm nou niet dus, gewoon lekker alles, een meisje in mijn buik, een supervent naast me, en ondanks alle stress en angsten ben ik na jaren gewoon gelukkig!!
    Geduld word dus echt beloont!!

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Drukke maar ook leuke periode voor de boeg dus, lekker proberen te genieten ook! Veel succes en plezier met alles! En probeer je niet te druk te maken voor de bevalling... ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan...

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Geniet ervan!! Ook van de bevalling, hihi. Ja het is een drukke periode die je voor je hebt, maar dat komt vast goed.

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Geniet er maar van! Het is zo voorbij! En over de bevalling: ook genieg er van!! Mooiste wat er is!!!!

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Genieten probeer ik zeker, maar alles gaat op het moment in sneltreinvaart.
    De bruiloft en alles kijk ik erg naar uit en ga die dag echt proberen alles relaxed over me heen te laten komen en ook echt te genieten, want is toch once in a life time.

En of ik van de bevalling ga kunnen genieten lijkt me nu heel sterk, als ik er nu aan denk slaat de angst me al om het hart.
    Maar goed het zal het onbekende wel zijn en hoop dat ik achteraf kan zeggen dat het niet een en al ellende was.

Deel Deze Pagina