Spoed. Beetje ongerust :(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Babs1977, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hallo,

ik kom net terug van een vakantie in Mexico waarbij ik 3 dagen (en nu nog steeds) continue last heb gehad van diarree en erg overgeven. Ik heb vandaag de gyn gebeld en als het vrijdag nog zo is moet ik terugbellen. nu heb ik van een mexicaanse arts medicijnen voorgeschreven gekregen. Het zijn pilletjes. Ik heb er nu 2 ingenomen maar ben er toch maar mee gestopt omdat ik het wat griezelig vind. ik heb hem verteld dat ik 15 weken zwanger ben en volgens hem kon ik deze medicijnen rustig innemen. De naam is floratil, saccaromyces boulardii. Zou jij me kunnen vertellen of dit kwaad kan voor de zwangerschap? Moest in totaal 6 tabletten slikken maar heb er dus 2 ingenomen. Maak me zo ongerust nu :([/code]

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi babs,

Ik ben op zoek gegaan naar dit medicijn maar kan het niet vinden.
    Waarschijnlijk heeft het een mexicaanse naam die hier niet word gebruikt.
    Je hoeft je geen zorgen te maken ook in mexico worden vaker zwangere vrouwen behandeld en een arts geeft niet zomaar 'iets' mee.
    Echter zou ik als de klachten blijven aanhouden contact opnemen met je eigen arts, nu je weer in Nl bent.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina