hoe lang pijn/krampen tijdens miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by tinusf, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Heb vanaf vanmiddag gigantische krampen en bloedverlies. Ben blij dat het uit zichzelf is begonnen, maar hoe lang gaat deze pijn duren. Ik kan het bijna niet meer houden...
    Iemand (helaas) ervaring????

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Hey meid,

wat erg voor je dat je dit moet doormaken...
    Bij mij duurde het 2 dagen erge kramp daarna zakte het was af en na 4 dagen al geen bloed verlies meer. dag 5 soms nog een veegje. heel veel sterkte meid en het help om er over te praten. Liefs Manoe.

3. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Bij mij duurde het niet lang meer, op gegeven moment voelde ik het los knappen en kwam het er uit!
    Hoop dat alles eruit is. Donderdag naar de gyn.

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    2 dagen hevige krampen gehad veel bloed verloren wat ik zo hoor is het per vrouw verschillend sommige hebben er een week last van , 2dagen vond ik al erg was zo pijnlijk ook omdat je beseft wat er gebeurd :(

5. vanes33

vanes33 Lid

Aug 20, 2008
    31
    0
    0
    Ik heb zelf al 2 weken bloedverlies. Zaterdag heb ik via een echo vernomen dat het hartje niet meer klopte, vandaag moest ik terugkomen bij de gynaecoloog en was mijn baarmoeder al schoon (zoals ze dat dan zeggen). Kennelijk heeft mijn miskraam dus zondag of maandag plaatsgevonden en heb er nauwelijks wat van gemerkt. Dus dat kan ook. Geen krampen, alleen een beetje buikpijn.

6. Crepe

Crepe Actief lid

Sep 3, 2008
    297
    0
    0
    Bij mij waren de krampen niet te doen, viel er flauw van en was ook aan het overgeven... uiteindelijk heeft een zetpil met paracetamol erg geholpen. Sterkte meis.

7. Zeeprest

Zeeprest Lid

Mar 18, 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Bij mij heeft de miskraam in totaal 10 dagen geduurd, waarvan de laatste 4/5 dagen met hevige krampen...echt een soort weeën, moest ze echt wegpuffen.
    Ik ben uiteindelijk op de 10e dag gecurreteerd, omdat het niet uit zichzelf loskwam.

Sterkte!

Groetjes

8. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

Mar 20, 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi,

Ik heb eerst het vruchtzakje verloren en 2 dagen later nog een groot stuk weefsel, in totaal heb ik 3 dagen buikkrampen gehad en een week bloedverlies. Tegen de pijn heb ik een paar keer paracetamol in genomen en toen was het wel uit te houden. En lekker in bed liggen met een warme kruik.

Heel veel sterkte meid, naast de lichamelijke pijn komen er ook een hoop emoties bij...

Liefs,
    Agaath

Share This Page