We weten nu precies drie weken dat we zwanger zijn. Ik heb een MA gehad vorige zwangerschap en ondanks dat mijn lichaam het ook wel aangaf met krampen en buikpijn dat het niet goed zat kwam het niet vanzelf los. Nu ik weer zwanger ben voel ik me verschrikkelijk onzeker en vanmorgen heb ik rose verlies gehad. Sinds en half uur nu ook ongesteldheids kramp wat niet stopt. Ondanks dat ik toevallig vandaag de echo heb staan kan ik het deze laatste uren niet van me af zetten en moest ik het van me af schrijven. Ben zo ontzettend bang om weer een miskraam te krijgen. Stel ik heb een goede echo maar de kramp blijft dan kan het alsnog misgaan en door de MA ben ik zo bang dat ik dat weer mee moet maken. Dat je denkt zwanger te zijn en het niet meer leeft. Mijn baarmoeder groeide toen ook gewoon door . Ik loop op de feiten vooruit maar voel me zo verschrikkelijk. Iemand die dit herkent? Negatieve en positieve verhalen zijn welkom zoek alleen maar steun.....
Ook niemand behalve mijn man weet van de zwangerschap dus mijn hoofd zit gewoon vol. Ben de laatste drie dagen mezelf gewoon niet doordat ik er niet over kan praten en zo onzeker ben. Nu dan ook nog die kramp
Herken het niet, want heb net voor kerst mijn miskraam gehad (onze eerste) en ben nog niet zwanger geraakt weer. Zijn nog maar net weer begonnen echt, rustig aan, maar kan me voorstellen dat wanneer je weer zwanger wordt dat het dan toch allemaal wat spannend is. Lijkt me alleen maar normaal. Heb je evt een goede vriendin die je vertrouwd? Kun je daar evt mee babbelen? Iemand die je wat kan afleiden etc? Gedeelde smart zeggen ze. Heel veel succes voor de scan en zal hard duimen voor je voor goed nieuws!
Heel herkenbaar. Ik ben nu ook net zwanger na de mk van vorig jaar. Ik heb ook weer bloedverlies gehad. Nu had ik toevallig een afspraak staan met de ha en die heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde ochtend nog een echo kon krijgen. Daaruit bleek dat het vruchtje de goede duur van de zwangerschap had. Ook zat er duidelijk nog wat bloed. Dat heeft me wel wat gerustgesteld. Nu vrijdag weer een echo en die is wel wat spannender. Veel succes met je echo straks!
Ook ik herken het. Ik heb 2 miskramen achter de rug en ben weer zwanger. Ik ben ook erg onzeker of het nu wel allemaal goed gaat. Ik wens je veel sterkte! En hopelijk gaat het dit keer wel goed!
Ik heb drie weken geleden positief getest. Woensdag drie weken geleden 2-3 op CB test..... Gyn zei voor het termijn ziet het er goed uit ze kan er nog niks goeds of slechts over zeggen.
Ik lees hier vaak dat de duur die de CB aangeeft niks zegt over de werkelijke duur van je zwangerschap. Dus misschien heb je een late innesteling gehad. Was je cyclus alweer normaal na je curretage? Bij mij heeft dat wel een paar maanden geduurd voor ik weer regelmatig heb. Heb je nu snel weer een echo?
Ik heb voor en na de bevalling van beide kindjes geen cyclus gehad. Zwanger geworden met clomid. Nu twee x spontaan. Denk dat mijn lichaam er niet voor gemaakt is om het zelf te doen heb nu nog steeds kramp en flinke hoofdpijn, bekkenpijn en verlies rode slierten Gaat niet goed geloof er nu echt niet meer in en ook nog gedroomd over maandverband vol met bloed. Maar laat het zo maar komen wil niet weer die ellende met curretages
Ik herken je angst. Je gaat na een miskraam nooit meer onbezorgd zwanger zijn. Bij mij is het de tweede keer ook niet goed gegaan. Bij de derde zwangerschap geloofde ik het pas na de 12 weken. Daarna kwam pas de rust dat het dit keer wel goed ging. Hoe gaat het nu met je? Heeft het bloeden doorgezet? Ik hoop dat het goed gaat komen! Heel veel sterkte!
Heeft net doorgezet denk dat ik het vruchtje gevonden heb. Helaas te rood om op de foto te zetten. Heel moeilijk om afstand van te doen. klein engeltje rijker..